mummimammsen Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Syns dere det er for tidlig å bake julekaker nå? Er i skikkelig julestemning og har så lyst.... Hva slags kaker skal dere ha?
Kvitrebekk Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Kjenner på følelsen :-) Men synes det er litt tidlig allikevel. De skal jo holde seg gode frem til jul. Så sant du ikke har tenkt å kose deg med dem nå da ;-). Jeg skal bake pepperkaker (om jeg orker) kokosmakroner nøtteblonder kransekakestenger De jeg kommer på i øyeblikket. Tips hadde vært fint ja.
mummimammsen Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 Berlinerkranser!!! Ja...innser at det er i tidligste laget, får vel holde meg litt til:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Mmmm... - Hjemmelagde smultringer er digg da - Krumkaker - Serinakaker - Risboller Nam nam nam.
Gjest Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 VI lager pepperkaker og konfekt i ekstreme mengder selv:) Alt annet kjøper vi etterhvert som vi føler for det, tror jeg...
amy_de Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Jeg har bakt (og spist) flere posjoner allerede! Er ikke så veldig glad i de tradisjonelle julekakene så funnet oppskrifter på www.detsoteliv.no (småkaker) Og prøver ut litt alternative sorter. Blir jo ikke julekaker da, men småkaker man spiser i jula (og før) godt med litt variasjon.
Nummer tre <3 Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 vi skal lage marsipan, pepperkake og myke jødekaker... mmmmmmmmmmmmmmm......... men begynner ikke før 1desember...
Blå + en i magen Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Jeg drøyer bakingen til 1 desember. Men da skal det bakes. Jeg tror jeg holder meg til pepperkaker, krumkaker og serinakaker
_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 Jeg og to venninner skal ha julekakebakedag i desember. Da skal vi bake kakemenner, krumkaker og pepperkaker iallefall:)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 Jeg har lyst til å bake pepperkaker, krumkaker, sjakkruter, havreflarn, fyrstekake, sirupssnipper og kanskje colakaker. Vi får se hvor mye jeg orker...gleder meg i alle fall fælt!!
Maigullet Skrevet 9. november 2007 #11 Skrevet 9. november 2007 Pepperkaker, peppernøtter, sjakkruter, havreflarn og berlinekranser i alle fall, også skal vi farge marsipan og lage litt konfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå