Gå til innhold

julekaker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns dere det er for tidlig å bake julekaker nå?

Er i skikkelig julestemning og har så lyst....

Hva slags kaker skal dere ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner på følelsen :-) Men synes det er litt tidlig allikevel. De skal jo holde seg gode frem til jul. Så sant du ikke har tenkt å kose deg med dem nå da ;-).

Jeg skal bake pepperkaker (om jeg orker)

kokosmakroner

nøtteblonder

kransekakestenger

De jeg kommer på i øyeblikket. Tips hadde vært fint ja.

Skrevet

Berlinerkranser!!!

Ja...innser at det er i tidligste laget, får vel holde meg litt til:)

Skrevet

Mmmm...

- Hjemmelagde smultringer er digg da

- Krumkaker

- Serinakaker

- Risboller

Nam nam nam. :)

Skrevet

VI lager pepperkaker og konfekt i ekstreme mengder selv:) Alt annet kjøper vi etterhvert som vi føler for det, tror jeg... :)

Skrevet

Jeg har bakt (og spist) flere posjoner allerede! Er ikke så veldig glad i de tradisjonelle julekakene så funnet oppskrifter på www.detsoteliv.no (småkaker) Og prøver ut litt alternative sorter. Blir jo ikke julekaker da, men småkaker man spiser i jula (og før) godt med litt variasjon.

Skrevet

vi skal lage marsipan, pepperkake og myke jødekaker... mmmmmmmmmmmmmmm.........

men begynner ikke før 1desember...

Skrevet

Jeg drøyer bakingen til 1 desember. Men da skal det bakes. Jeg tror jeg holder meg til pepperkaker, krumkaker og serinakaker :)

Skrevet

Jeg og to venninner skal ha julekakebakedag i desember. Da skal vi bake kakemenner, krumkaker og pepperkaker iallefall:)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jeg har lyst til å bake pepperkaker, krumkaker, sjakkruter, havreflarn, fyrstekake, sirupssnipper og kanskje colakaker. Vi får se hvor mye jeg orker...gleder meg i alle fall fælt!!

Skrevet

Pepperkaker, peppernøtter, sjakkruter, havreflarn og berlinekranser i alle fall, også skal vi farge marsipan og lage litt konfekt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...