Gå til innhold

Jeg har glemt å fortelle noe stort...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dritgreijenta vår har begynt å gå!!! Så fryktelig søt hun er! boms ned, og opp igjen, og boms ned og opp igjen - veldig stolt og veldig blid.... Også mamman fryktelig stolt og blid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, så morsomt. Det finnes lite som er søtere enn en liten en som nettopp har begynt å gå. Vagger av gårde, detter, reiser seg, vingler og er ustø. Gratulerer til mamma'n :-D

Skrevet

dritsøt er hun, og i dag velger hun gåing fremfor krabbing.... det er i alle fall stas!!!

Skrevet

Så fint for Ditgreijenta å komme seg frem alene. Kjempegøy. Du må huske å filme henne nå dersom du har mulighet. Den Bamibperioden er utrolig sjarmerende, men så kort. De får veldig fort dreisen på det å gå og helst løpe avgårde.

Her i leiren går det ikke så fort. 13 mnd og veldig ustø. Mannen min kjøpte inn en ekstra film for lenge siden - i tilfelle - travelbabyen skulle få lyst til å gå på to. Det ser ut som vi kanskje ikke får brukt den med det første. Kanskje til jul:-)

Skrevet

Så gøy!

Grattis til stolte mamman og til flinke dritgreibabyen :))

De er jo bare supersøte når de valser avsted,ustøtt og målbevisste :)

Skrevet

OOOOOppppppssss!

DritgreiJENTA er det selvfølgelig :))

Men sikkert babyen til mamman sin enda ;)

Skrevet

Så stas da:-)

Det er gøy når de er igang og dobbelt så høyt tempo for mammaene:-)

Skrevet

Gratulerer med store og flinke dritgreijenta!!! Moro med fremSKRITT.....

Ho ho, tog du an?

Skrevet

Flinke flinke Dritgreijenta!

Synes jeg ser henne der hun stabber avgårde, verdens blideste unge, med tindrende stolte øyne og et smil som vil smelte tusenvis av hjerter i årene som kommer...

Stolt og blid mamma er best i verden!

Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...