Gå til innhold

Dere som har brødbakemaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere den eller er det bare nok en dings som står og samler støv i skapet? Vi vurderer å ønske oss en til jul:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Vi fikk en sånn til jul i fjor og jeg kan si at den har gått nesten hver dag siden :-)

Så hos meg står den ikke å samler støv :-) Ble en periode med litt opphold når jeg kjøpte kjøkkenmaskinen, men nå er det i bruk igjen for det er jo så innmari enkelt.

Skrevet

Min står i perioder og samler støv, men jeg er veldig glad jeg har den likevel. Bruker den mye i perioder, burde egentlig brukt den mer. Er kjempeenkelt å bake i den, og så syns jeg brødene blir mye bedre enn når du baker vanlig, så luftige og fine!!

Min er i svart og stål ¨så den er litt "fin" og ha stående på kjøkkenbenken også :P

Skrevet

Min står oppå kjøleskapet og har nok samlet litt støv nå de siste ukene, men den brukes også flittig i perioder da. Da jeg jobbet på lørdagene var den god å ha. Da satte jeg den på før jeg dro om morgenen, og da jeg var hjemme i 18.30 tiden så var pizza deigen klar. Og om kvelden så satte jeg den til å lage brød, og til morgenen da så hadde vi nystekt brød :)

Den er jo genial da selv om den ikke er brukt så mye akkurat nå, men det tars eg nok opp igjen ja :)

Skrevet

Vår samler støv .. hehe.. Brukte den veldig mye når vi fikk den, men har dabba litt av... :P

Men veeeeldig greit å ha! =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...