Bellen^2 Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Bruker dere den eller er det bare nok en dings som står og samler støv i skapet? Vi vurderer å ønske oss en til jul:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Hei Vi fikk en sånn til jul i fjor og jeg kan si at den har gått nesten hver dag siden :-) Så hos meg står den ikke å samler støv :-) Ble en periode med litt opphold når jeg kjøpte kjøkkenmaskinen, men nå er det i bruk igjen for det er jo så innmari enkelt.
nikita_og verdens2nydeligste Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Min står i perioder og samler støv, men jeg er veldig glad jeg har den likevel. Bruker den mye i perioder, burde egentlig brukt den mer. Er kjempeenkelt å bake i den, og så syns jeg brødene blir mye bedre enn når du baker vanlig, så luftige og fine!! Min er i svart og stål ¨så den er litt "fin" og ha stående på kjøkkenbenken også
Pappas fultreffer :) Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Min står oppå kjøleskapet og har nok samlet litt støv nå de siste ukene, men den brukes også flittig i perioder da. Da jeg jobbet på lørdagene var den god å ha. Da satte jeg den på før jeg dro om morgenen, og da jeg var hjemme i 18.30 tiden så var pizza deigen klar. Og om kvelden så satte jeg den til å lage brød, og til morgenen da så hadde vi nystekt brød Den er jo genial da selv om den ikke er brukt så mye akkurat nå, men det tars eg nok opp igjen ja
Gjest Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Vår samler støv .. hehe.. Brukte den veldig mye når vi fikk den, men har dabba litt av... Men veeeeldig greit å ha! =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå