Gjest Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Kristoffer Schau... Jeg sier: Hot! He he =)
Gjest Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 æsj fy f***!!! NOT NOT NOT Kvalmeste fyren i landet jo : (
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Han er HOT :=) Han er en norsk utgave av Peter Steel ( vokalist i Type o Negativ) Høy, mørk og rocka....drømme drømme ;=)
Turid Laila Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Jeg syns han er litt hot jeg, selv om han er i tynneste laget for min del
Gurine Skrevet 9. november 2007 #12 Skrevet 9. november 2007 Æsj.. Nå har jeg ikke giddet å se på programmet han har nå men.. Synes hele fyren er kvalm, både av utseende og væremåte. Men jeg er vel for gammel.. Jeg er 32.. Kan ikke fatte at yngre folk liker sånne ekle typer som liker å vise seg frem heller men.. Han har vel fremdeles koteletter ved øra? Når ble det sexy da?? Men men, jeg er jo blitt for gammel.. Kan ikke fatte at fjortisene heier på Timian i Idol heller jeg. Barnslig stemme, absolutt ikke fint i det hele tatt. Kjenner mange som synger bedre.. Og hadde han vært min sønn hadde han måtte klipt seg for lenge siden.. Men men, dette er en helt annen diskusjon.. Bra at alle har hver sin smak... Men herregud..
loppefjert Skrevet 9. november 2007 #13 Skrevet 9. november 2007 Hehe, han skaper i alle fall blest om seg selv. Syns han er både HOT og NOT, alt etter hva han driver med......, og hvordan han fremstiller seg i media...... Og til Gurine ovenfor meg: Jeg er 34, og er IKKE for gammel for slikt:-)
Stratos med 3 barn Skrevet 9. november 2007 #15 Skrevet 9. november 2007 Den var vrien!!! Så du han i de dameklærne sist? Han så ut som en lysmast :DDDDD Jeg er litt litta og rund da så vi hadde nok blitt et umake par. Musikken han spiller er heller ikke helt min stil.....!!! Med noen øl og vin innabords så jeg virkelig hadde nådd rumpehumorhøyden og vi begge hadde sitte på ræva i en sofa......, med annen musikk enn hva han har produsert..... Ja, jeg skulle vel klart å kline litt med han da! Må innrømme det!
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 9. november 2007 #17 Skrevet 9. november 2007 Finnes ikkje hot spør du meg så NOT og eg har enda ein del år att til 32 så alder har nok ikkje noko å sei!!
grå :) Skrevet 9. november 2007 #18 Skrevet 9. november 2007 for alt jeg vet så kan han være en hyggelig fyr, men står nok ikke så veldig høyt på ønskelista nei.
Gjest Skrevet 9. november 2007 #21 Skrevet 9. november 2007 Jeg er selv 30 år, så jeg er ikke så ung ;-)
Gjest Skrevet 9. november 2007 #22 Skrevet 9. november 2007 Gurine: Fjortisene og Timian blir vel heller det motsatte..? Jeg er som sagt 30 selv, og ikke ung ;-) Må jo tåle at vi har ulik smak.
☆Anonymia☆ Skrevet 9. november 2007 #24 Skrevet 9. november 2007 er litt i tvil....han er veldig not samtidig som han er veldig hot.. hehe
Reflexia Skrevet 9. november 2007 #25 Skrevet 9. november 2007 NOOOOOOOOOOOOOOOT!!! mer motbydelig fyr må man lete etter...(pga ting han gjør...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå