tulle82 Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Hun har ikke feber eller dårlig allmentilstand, bare tett nese og MASSE snørr. Er det vanlig at forkjølelsen henger i så lenge?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Samme her. Så mye snørr at jeg ikke skjønner helt hvor det kommer fra, og en litt vond hoste. Regner med at den slipper taket nå, hun er i fin form ellers.
venter bolle nr 2 Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Hvor gammel er lillepia? den kan fort henge i lenge. prøv å drypp morsmelk i nesen, det skal hjelpe mot tett nese. hoster hun? hes?
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Sønnen min var forkjølet i ca to uker, ble nesten bra og så ble det verre igjen og varte et par uker til. Det er forskjell på forkjølelsesvirusene, noen forkjølelser varer lengre enn andre. Så det er helt normalt. Kjøp nesesuger for snørr på apoteket + saltvannsdråper, funker greit for løs og rennende snørr. Og ikke ha på henne for mye klær. God bedring til datteren din:)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Vil IKKE skremme deg nå MEN i barselgruppa vår har det gått kikhoste og det begynner med forkjølelse med tett nese!! Jeg ville sjekket med legen ettersom hun har vrt syk i over en uke... (Bor i Oslo)
Kate77 Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 En forkjølelse varer vanligvis mellom 7 og 10 dager. Det altså helt normalt at hun hittil har vært forkjølt en uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå