Gå til innhold

Grensen er nådd

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen min kaller meg stygge ting om jeg klager på graviditesplager. Før har jeg ikke hatt noen plager, men denne gangen har det vært flere ting. Det er ikke da man trenger å høre at man ikke gidder noen ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da får du be mannen din om å slutte med å kalle deg for ting. Hvorfor gjør han det egentlig ?! Om du har plager, er det da naturlig å gi uttrykk for at man er sliten eller har vondt. Verre om man syter og klager 24 timer i døgnet, men det er likevel ikke grunn nok for å kalle deg stygge ting.

Skrevet

Det hadde jeg aldri akseptert. Hadde min kjære kalt meg for stygge ting, uansett hvilken situasjon, hadde jeg blitt fly forbannet.

Jeg har vært konstant syk i mange mnd nå, nettop pga svangerskapet, men det får han jaggu tåle. Vi var to om det og er fremdeles to om det. Han klager aldri selv om jeg ikke orker noe lenger og jeg nesten bare har ligget på sofaen i fire mnd i strekk. Han er så omsorgsfull og duller og steller med meg. Enda vi har flere små barn som må ha sitt, han trener fotball og er trener for et yngre lag, vi bygger ut huset og han tar alt husarbeidet. Men straks jeg klarer litt, så prøver jeg å gjøre litt. Er ikke så mye, men det hender jeg klarer å ta oppvasken, eller kanskje gå en tur med hundene, og jeg prøver å få laget middag stort sett hver dag. Jeg er flink til å rose han, og jeg kjøper blomster til han med kort der jeg skriver hvor utrolig stolt jeg er av han og hvor flink jeg synes han er som gjør alt dette uten å klage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...