Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Vi skal male om dørene på kjøkkenet, men hvor langt unna min 3 mnd baby?? Holder det med at jeg maler på et annet rom eller bør vi ta det ev. utendørs? (ammer ikke). Noen som vet?
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Jeg hadde tatt det utendoers for sikkerthets skyld. Oljemaling lukter veldig sterkt, og lukta henger ofte igjen i flere dager. Ikke behagelig verken for dere eller baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå