Gå til innhold

god mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmorgen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blåser så mye her i dag at jeg var frista til å ha dritgreigutte hjemme fra skolen i dag, men jeg sa det ikke til noen, og sendte ham avgårde... han har det morsommere der enn her!

Skal dere gjøre artige ting i dag????

Jeg skal rydde i dag jeg, så guttene blir glade... I går gikk vi å la oss fra ei BOMBA stue, og da jeg sto opp så var det ikke så ille..... hmmmm?????? Så viste det seg at ryddefeen bare er snart 7 år, og da jeg sa "DU ER JAMMEN MEG EN FIN FYR!! Tusen takk for hjelpen!" da sa han tørt: Jeg vil jo være flink til å hjelpe av og til da..... ha ha ha.... fin fyr!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blåser faktisk ganske bra i Oslo også, så da kan jeg tenke meg hvordan småtassene på Vestlandet må gå krokbøyde når de skal til barnehagen.

Jeg har min siste dag på jobben i dag, fra og med mandag er det permisjon :-) I kveld skal vi på Ekebergrestauranten med jobben til Maud-mannen. Gutta skal sove hos mormor. Gleder meg selvfølgelig til god mat, men kanskje aller mest til en helt rolig morgen og formiddag. Sover ikke godt for tiden, men deilig med stille hus uansett :-)

For en flink liten fyr du har! Deilig med litt hjelp til å holde orden i kaoset.

Skrevet

Jeg har aldri vært på ekeberg resstauranten, mne jeg så bilder fra den på et tv-program her om dagen, ikke vet jeg hva det var for noe men det var da UTROLIG FINT! Så da blir det sikkert en flott kveld, og når mennene blir julbord-rølpete, så er det jo greit å gå hjem! Tenk at du skal ut i permisjon nå, det har gått så fort Maud! Og vips så kommer hun ut, hun bitte lille med den røde julekjolen sin.... Jeg lurer på hvem som bor inni her... jeg har lenge vært fryktelig sikker på at det er en gutt, men det kan man jo slettes ikke vite.

Kos deg i kveld, og nyt stillheten i morgen! Håper du blir passet på og stelt med, som en dronning skal stelles med!

Skrevet

Det er ikke verst å ha en egen ryddefe i hus! Av og til er mye bedre enn aldri..

Her er det planlegginsdag både i barnehagen og på skolen. Full fart og masse jenter i hus, men nå er eldste dratt til byen for å bade og treffe vennninner.

Visste at det ikke kan bli noe husarbeid i dag pga alle barna. I går kveld etter leggetid rydda og vaska både jeg og Sofabonden! Det var ikke verst. Så det var deilig å stå opp til et ryddig hus i dag.

Mye vind her også. Jeg var oppe flere ganger i natt. Vi har noen høye trær som står litt i fare for huset dersom de rotvelter. Soverommene er vendt mot trærne... så jeg må alltid ut å se hvor mye vinden svinger i trærne før jeg kan falle til ro igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...