Gå til innhold

da hoper jeg over hit:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

endelig:) og hei til dere alle sammen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med overstått 1 trimester og velkommen inn hit =)

Skrevet

Hei hei.. da motes vi her ja. Vi får følge hverandre litt vi da. Termin samme dato og fra vestfold begge to.:-)

Skrevet

ja vi får gjøre det:) gøy da, :)

når skal du på ultralyd da?:)

barn fra før du eller?:)

klem 12+1 i dag:)

Skrevet

Skal på ultrlyd 20 des.du da? Har to fra før. Er du i jobb..formen fin?

Skrevet

jeg skal på ultralyd 21 desember:) jeg har en fra før:) nei jeg er student,så går på skolen:) du da?

formen hmm,veldig kvalm,vært det nesten konstant i 5-6uker,di siste ukene har jeg spydd fra 1 til 3 ganger om dagen, gøy nei he he.. ellers veldig trøtt,du da?

Skrevet

Samme som deg..med kvalmen altså, har vært og er fremdeles veldig kvalm, sist gikk det over i uke 15-16 tror jeg, så får nok bare tåle det en stund til, trøtt er jeg også. Jeg har jobbet veldig lite disse ukene, så desember lønningen blir ikke behagelig nei. Hva har du fra før og hvor gammel? Jeg har to jenter på 7 år, og ei på 1.5.

Skrevet

ja er ikke lett og jobbe når en er så dårlig:( så håper vi blir bedere sanrt ja:)

ja ok:)koselig da:) gammel er du da?

jeg har en gutt på 5 1/2 ,han blir 6 i april:) ellers er jeg 24:)

Skrevet

jeg er 30. hva studerer du? jeg jobber turnus, og det inkluderer jo nattevakter, og for meg er kveldene aller værst, da er kvalmen på topp. Går ofte å legger meg i ni ti tiden, og har faktisk hendt at jeg legger meg med ungene kl syv..he he.Eldste min blir åtte i februar, så vi startet tidlig både du og jeg skjønner jeg.:-)

Skrevet

ja ok:) kjekt og være ung mor:) har litt mere energi da, en om man skulle fårr dem nærmere 40:)

jeg utdanner meg til og bli omsorgsarbeider :) ja ok, så du er mest kvalm på kvelden? jeg er veld så og si kvalm hele dagen,men værst på morgen:( ja skjønner hva du mener der, pleier og legge meg samtig med sønnen min noen ganger jeg, og det er også kl 7 he he. men senest 9,får da orker jeg ikke mer,da er jeg helt ødelagt..

du da, begynt med mammaklær enda?

:)

Skrevet

hei igjen. har vært på jobb skjønner du. Jeg tok på mammaklær for første gang igår..nå orket jeg ikke lengre trange klær..deilig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...