mamman til 2 godjenter:) Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 ja, da har jeg endelig kommet meg over hit:) har gledet meg lenge til det:) ville bar si det og hei til alle sammen:)
Bomsedeisi Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Gratulerer med overstått 1 trimester og velkommen inn hit =)
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 takk for det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå