Gå til innhold

Blitt kjempeforskjøla og termin idag..*sukk*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt masrier / modningsrier siden natt til onsdag som selvfølgelig ikke har gitt noen åpning..*urk*..i går kveld kom de plutselig sjeldnere samtidig som om jeg ble tettere og tettere i nesa...

...og her sitter jeg da...supertett i nesa, vondt i halsen og tung i hodet...og plutselig null rier / kynnere. Syns ærligtalt at kroppen kunne spart seg for godt over et døgn med masrier, når det ikke er til noen nytte...

....kan jo tenkes at kroppen kanskje stopper fødsel fordi jeg er blitt syk / skrall form?..*ler*

*sukk*..Har gentlig ikke noe hast på å føde jeg, men alikevell...Kanskje jeg blir brått frisk og går i fødsel?

:-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg! Føler med deg!! Jeg er superforkjølet jeg og,vondt i halsen og hoster til den store gullmedalje! Jeg er i uke 37 har enn masse sterke kynnere,får ikke sove heller bare går å tralter rundt i stua på natta. Begge guttene mine ble født i uke 37,4 uke så da har jeg omlag 4 dager igjen til det:) Men lillemann her vill nokk ikke ut med det samme.Han ligger med rompa ned,så vi må på ul til uka for å se om han har snudd seg. Ang sykdom har jeg vært forkjølet begge gangene da fødslene startet.Kan hende dette er en forvarsell??

Lykke til:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...