Gjest Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Jeg skal til tannlegen, jeg er livredd tannlege, har ikke vært der på 9ÅR!!! (fy skamme meg, ja jeg veit det)Men nå må jeg det...jeg tygde på noe hardt i går og splintret en jeksel... Herreguuuud jeg er så nervøs!!! Men det jeg lurer på, hvordan er det med amming og bedøvelse?? Jeg skal nemlig ha alt de kan gi meg av "drugs" hehe...Har tatt ut nedfryst morsmelk av fryseren just i case...
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Skjønner deg godt, dette går nok bra skal du se. Godt å få det gjort særlig siden du ikke har vært der på 9 år ,o))) Bedøvelse er ikke noe problem vedr amming, var hos tannlegen selv på onsdag, fikk da bedøvelse.... spurte da vedr amming og det var null problem. LYKKE TIL
boble <3 Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Huff stakkar! Vet hvordan du har det ja, er kjempe redd tannleger av en eller annen grunn:0/ Lykke til:0)
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Masse lykke til :=) Er ikke noe fan av tannlegen selv, men det går så fint så. Husk å puste og ikke riv av armstøttene av nervøsitet, slapp helt av :=)
Gjest Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Sånn, da var det gjort...for denne gang...skal tilbake på mandag, for grunnen til at jekselen knakk var selvfølgelig pga et hull...et veldig dypt hull....så mandag kl 15.30 er det i stolen igjen...med bedøvelse og borring...herreguuuud så jævlig, men den snille tannlege damen lovte meg at det ikke skulle gjøre noe vondt... I tillegg hadde jeg 8(!!!) andre småhull, men de var sånne som man skulle følge med på...hun regnet med at de ikke ville utvikle seg... Men jeg fikk litt skryt også da...jeg hadde fine tenner til ikke å ha vært hos tannlegen på 9 år Flinke meg!!
☆Anonymia☆ Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 ville bare rose deg jeg ) er ikke bare bare å gå til tannlegen..*grøss* fikk du de drugsa du ville ha ? haha jeg kommer aldri mer tilå gå til tannlegen uten noe drugs...sist jeg var der var for å trekke 2 tenner,verste jeg noen gang har vert med på,fy faen så ekkelt..
Gjest Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Åh,jeg skjønner deg såååå godt... Jeg må egentlig til tannlegen jeg og.. Vil ikke.. Har ikke vært der på to år og jeg vet jeg har hull og jeg vet jeg mest sannsynligvis må trekke en tann. Spiste en Ekstra tyggepastill da jeg var gravid og da knakk en liten del av tanna av. Nå iser sykt hvis jeg spiser noe kaldt:( VIIIIIIIL IKKKKKKEEEEE!!!!!!!!!!! hehe...
trøndermamma Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Skal tenkte på deg jeg da, for jeg skal til tannlegen selv den dagen! Og gruer meg noe veldig! Får helt hetta når jeg går inn døra og kjenner tannlegelukta. Enda verre blir det hvis jeg må sitte på venteværelset, for da hører jeg alle lydene fra pasienter som allerede er inne (gammelt hus, med tynne vegger) Men når jeg går ut igjen er jeg som regel veldig tøff i trynet og lurer på hvorfor jeg grudde meg (liksom glemt det da he he..)
Gjest Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 ÅH det er så godt å lese at det ikkebare er meg som er redd tannlegen!! lommeboka mi er også redd tannlegen forressten...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå