ZamZam Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Jeg og mannen min gikk ut i går for å spise middag og kose oss... Vi har hatt en litt tøff uke med veldig lite søvn så det var deilig å komme unna litt og bare få tid til hverandre... Jeg drakk 1 1/2 øl, smakte litt på kinesisk coctail og to glass med vin.. Det beste er jo at jeg faktisk var full ( full for meg er når jeg begynnr å snøvle litt og har litt balanse problemmer... ) Kan dere ikke stemme i at dette er vanlig mengde alkhol for ei småbarnsmor med en *fnis* hektisk hverdag?? Pleier den første hengoveren jeg har hatt på over et år, men cola og chips funker fortsatt... Er veldig billig i drift når det kommer til alkhol, iallefall så er barna bare rolige enda så vi kan kose oss litt før dagen virkelig begynner... Ha en flott fredag alle sammen! Beklager evt tastleifer, men fingra mine lystrer ikke alltid ser jeg. ( nei jeg har sovet i syv timer allerde, kl er jo halv åtte her så jeg synes dette er veldig rart...)
Northernlights Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Ser ikke helt hva du skal være skamfull over? Skammelig at du har fått sove 7 timer,når jeg ikke har fått sovet mer enn kanskje 4 timer på det meste siden minsten ble født for 2 år siden. ;o)
Expat Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Hvis det er noe å være skamfull over så er jeg Kristoffer Schau...
ZamZam Skrevet 9. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2007 Mannen min tok nattskftet i natt ( også ), mens jeg lagde han en skikkelig frokost i dag... Blir litt skamfull over at jeg blir så lett beutifull ( som det heter i sangen) heldigvis var jeg ikke full nok til å lage noen skandaler annet enn å drikke litt øl rett fra flaska...
Mille** Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Hahaha....du er nok ikke den eneste, jeg er også veldig billig i drift når det kommer til alkohol. Så det gjelder å passe seg når jeg skal på julebord med gubbens jobb hvor jeg kommer til å treffe mange for første gang. ;o)
Gjest Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Ha ha, Expat... Han er jo hot ;-) Gunda: nei.
MikroMidas Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Deilig å kunne slappe av sånn litt, vel. Du trenger da ikke å være skamfull over dette - he he. Jeg er også billig i drift, og neste helg har jeg tenkt til å bli sørpe full på 3 øl og kanskje et glass vin til maten!! Skål!!
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 sier som alle andre her, det er evl ikke noe å være skamfull over! eller var du du skam full?? hahah eida.. må være lov å kose seg med sin man og litt alkohol. viktig det i den hektiske hverdagen! Lykke til med å pleie fyllasyken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå