milly:) Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 er skeptisk til hele greia,,men trenger jeg å være det? noen som har erfaringer å dele... om hvordan det gikk med dn lille..
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Jeg var også skeptisk til den, siden det er 6 vaksiner i 2 sprøyter. Jenten min fikk litt feber som varte i 1 dag, hun gren også mye samme dag og dagen etter og mistet matlysten litt, (spiste ikke så mye som vanlig) men det gikk fort over. Helsesøster sa at det er normalt å få feber og at at de kan bli litt sutrete. Men det er jo ikke alle som reagere slik da..
milly:) Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 bra det ordnet seg!! men er det ikke 3 vaksiner?
TheDharma Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Jeg er veldig skeptisk, etter å ha lest div artikler skrevet av både medisinsk og ikke medisinsk personell så hadde jeg aldri vaksinert datteren min i dag. Det er mye stoff om temaet. Jeg kan anbefale å lese boken: Vaksinasjon - Hva er sannheten om vaksiner?
Gjest Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Jenta mi tok 3 mnd vaksina på tirsdag. Hun var sutrete og trøtt, sovet dårlig om natta på onsdag og natt til i dag. Men i går var hun blid som en sol igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå