♥Love is in the aiR♥ Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Vi skal (dessverre) selge bilen vår! Og nå ligger den ute på finn. Så ringte mamma, de skal til oslo i helgen og levere en campingvogn, men da må de ha en bil som kan/tåler det og derfor vil de låne vår! Så problemet da: sambo vil ikke at folk skal låne den så langt,(over fjellet osv nå som det er snø...) MEN de skal kjøpe hengerfeste til oss OM de får låne den, og det tar seg jo bra ut på utstyrslisten på bilen... (tenker da selvfølgelig på salg) Hmmm, så da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Det er jo også noe å tenke på, at siden den ligger tilsalgs så kan folk ringe på den i helgen. Har en følelse at det er da folk har tid til å kjøre rundt å se! Hva hadde DU gjort?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 jeg hadde ikke gjort det. litt pga kilometeren. folk ser mye på det når de skal kjøpe bil
Gjest Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Nei. Pga salget, så bør bilen ha så lav kilometerstand som mulig, være så pen som mulig og ikke minst, tilgjengelig! Tenk om noen ringer på den fredagkveld og vil ha den. Hva skal dere si da, bilen er på langtur over fjellet og får svidd seg litt??
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 9. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2007 Ingen flere med meninger?
Sivalur Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Vanskelig å si nei til egne foreldre... men tror det tar seg bedre ut for interesserte kjøpere at den har gått kort enn at den har hengerfeste. Over fjellet, blir jo fort noen kilometer ekstra av det. Men altså, har den gått 105 000 og de kjører 1000 til, så er jo ikke det krise akkurat. Men verre at noen kan ringe i helgen og spørre om å se på den, og så er den ikke tilgjengelig. Tror kanskje jeg hadde sagt nei, hvis jeg hadde klart å stå imot. Hvordan får de trukket den campingvogna rundt uten bil ellers da? De må jo ha noen andre muligheter.
___ Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Jeg ville sakt "nei" ettersom den må være tilgjengelig i tilfelle noen ringer og vil se på den.
Stratos med 3 barn Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Når vi har lagt ut biler for salg har vi ikke brukt den i mellomtiden vi da, men..... Hadde noen hatt behov for den, fikk de jammen stoppe annonsen og sette inn en ny senere med oppdatert km stand osv.
RundLurt? Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Nei hadde jeg og sagt, de får jo leid seg en bil til omtrent den prisen de vil måtte betale for å få på hengerfestet!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 9. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. november 2007 Ikke lett å si nei til foreldre nei. Spes ikke siden de har sagt at de skal kjøpe hengerfeste til oss =S Men siden alle her ser ut til å være enig med sambo, så blir det sikkert slik! Takk for hjelpen folkens=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå