Solitude Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Er jo mange ukers ventetid til legen... så tenkte å spørre her først.. utålmodig som jeg er Selvom pollen/gress sesongen var over så merket jeg reaksjoner som konstant trøtthet, tett nese, og plutselig svette anfall selvom jeg ikke anstrengte meg noe. Så begynte å ta allergitablettene, bare for å se. Og ble bedre. Men blodprøvene viste bare gress og pollen allergi. Kan det være at jeg reagerer på noe annet selvom prøvene kun påvisste 2 allergier ? Er det noen måte å finne ut hva det kan være ? Kan man ta allergitabletter over lange perioder uten problemer ? Har jo alltid sluttet etter sesongene før. Men det er jo tydelig at det hjelper å ta de nå, hva kan det være ?
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 jeg tar de året rundt, pga de under oss har katt som er her oppe innimellom, så tror ikke det er no problem å ta de utenom sesongen for å se om det hjelper..... spør om å ta tester igjen, det hender det forandrer seg fra år til år.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Kanskje du reagerer på husstøv, dyr el.?
alvis Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Har du prøvd soneterapi? En veninne av meg er veldigt plaget med pollen allergi, støv allergi og parfymer o.s.v. Hun tok allergi tab hver dag. Nå har hun vært på 4 behandlinger med soneterapi og er mye bedre. Det er dyrt da, men kanskje noe å tenke på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå