AneB Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Er spørsmålet om jeg ville reist i bryllup i utlandet og tatt det som en ferie?
SuperGlad Skrevet 8. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2007 he he, ja om du hadde villet brukt en liten uke der eller om det hadde vært for mye styr.
AneB Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Kommer an på hvor langt det var å reise, hvor mange gale barn jeg skulle ha med meg på reisen, og hvor nær familie/venninne som skulle gifte seg og sånne ting. Før jeg fikk barn var jeg i ett bryllup i usa og ett i tyrkia. Da tok jeg ut ferie, var 1 mnd i usa og 2 uker i tyrkia. Til sommeren reiser jeg 2 uker til gran canaria i forbindelse med venninnes bryllup. Datteren min på 1 og et halvt da skal være med. Det hele koker vel ned til at ja, jeg ville reist om ikke det var svinelangt! hehe
cheni Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Vi skal til Thailand i bryllup i august, og seff tar vi det som ferie... Skal feires på hard rock hotel, husker ikke navnet på byen. Vi kommer uansett til å bo et stykke utenfor, for det er en storby.... Åhhhh, som jeg gleder meg!!!!
Solitude Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Har gjort det Reiste "hjem" til bryllupet til beste venninden min. Verdt hver krone
Sivalur Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 Ja det har jeg gjort opp til flere ganger. Men det var forsåvidt før jeg fikk barn. Nå måtte jeg sett litt an hvor det var, om det var greit å ha med poden, om det var mulig at besteforeldre evt passet han hjemme. Men ville nok gjort en del for å få det til ja.
Gjest Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 Ble invitert til Tunisia, men takket nei. For mye styr...
mamma-til-4 Skrevet 9. november 2007 #11 Skrevet 9. november 2007 Det hadde jeg tatt som en ferie ja.......helt klart!!! Deeeeeeliiiiiig!!!
boble <3 Skrevet 9. november 2007 #12 Skrevet 9. november 2007 Absolutt:0) Hadde blitt noe helt spesiellt over et brullyp i utlandet og det hadde vi definitivt måtte ha med oss. Fått seriøse gifteplaner SuperGlad?
Jenny-penny Skrevet 9. november 2007 #14 Skrevet 9. november 2007 Venninna mi giftet seg på island, tok det som en ferie. Men de hadde vært veldig flinke til å arrangere, slik at gjestene bodde på samme hotell, hadde tilgang til diverse utflukter og en felles lunsj dagen før bryllupet. Men definitivt JA! men da må brudeparet senke kravene når det kommer til gaver!
Stratos med 3 barn Skrevet 9. november 2007 #15 Skrevet 9. november 2007 Jepp, om det var familie/gode venner!
Gjest Skrevet 9. november 2007 #16 Skrevet 9. november 2007 Ja, jeg var i brylllup i Colombia for noen år siden. Tok det som en ferie og kombinerte det med å reise innom andre land også. ( miami og mexico), det var gode venner som giftet seg.
grå :) Skrevet 9. november 2007 #17 Skrevet 9. november 2007 komemr helt an på hvor dyrt det hadde blitt det. mye hadde hjulpet om man fikk laaaaaang tid på seg til å spare ( vet om de som har bedt allerede ett år før til sånt, genialt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå