Truseprinsesse Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Jepp. Nå er det 9.november. Sist gang jeg fikk mens fikk jeg det på slaget 00:00. Ikke sett noe til mensen enda, men har oppblåst mage og mensmurringer. Håper jo litt at det er en spire inni der, men har ikke helt troen på det. Flere med IKM i dag?
Venter på 3_de spire Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Noen teng til TR? Krysser fingrene for at hun ikke kommer på besøk til deg på kjeeempe lenge og at det er en liten spire som klamrer seg fast hos deg! Lykke til! Ha en god dag!!
Truseprinsesse Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 Jeg hadde litt mensmurringer i går, men i dag er det ingenting. Går på do hele tiden, men ingen skade skjedd enda. Skal teste på nytt i morgen hvis mensen ikke kommer. Åh, så gøy det hadde vært om den var positiv.
Venter på 3_de spire Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Kjempe spennende dette!! Håper at vi blir mange som går over til juliklubben i løpet av denne og neste uke!
Truseprinsesse Skrevet 9. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2007 Ja, det håper jeg også! Det hadde vært utrolig koselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå