pablo Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Har to uker igjen til termin og tror det var slimproppen som gikk før idag. Han snakker om å reise til Oslo nå på lørdag. Fra bergen. Bare dagstur altså, på bilmesse. hva sier dere???
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 har og 2uker til termin og min mann jobber på båt og er borte til den 14...Jeg syntes mest synd i han egentli,som er så redd for at jeg skal føde før han kommer hjem. Men en dagstur fra bergen til oslo kan da ikke skade...går jo ann å hoppe på neste fly hvis det skulle skje noe:)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 jeg hadde sagt nei. er førstegangsfødene og har lettere panikk for å måtte gjøre det alene.. samboern min kjørte langtransport, men begynnte og jobbe hjemme når det var 14 dager igjen. vet jo aldri hvor lang (eller kort) tid det tar. regner med det er noe han kan oppleve bare 1-2-3 ganger i livet, så han må bare være der jaaa biler kan man jo se når som helst vell..
pablo Skrevet 8. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2007 Takker for svar. Jeg lar han reise....vil at han skal kose seg litt. Han er så snill og god.....
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 kan bli lenge til neste gang vettu,så det var snilt:p:p han fortjener kansje den ene turen:)
yellowhåpefull Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Snill du er:-) Bare til opplysning: Messa er på Lillestrøm, bare noen få minutter unna togstasjonen. Flytoget bruker ikke lange tiden til Gardermoen og fly til Bergen går jo ganske ofte...Så mulighetene for å komme seg fort tilbake er jo store da:-)
tosmåmedsukkerpå Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Synes det er litt misforstått snillhet jeg da... Fødselen er en stor opplevelse og han kan faktisk risikere å gå glipp av det. Jeg hadde en veldig rask fødsel første gangen og det hadde ikke vært tid til å rekke hjem fra andre byer i vårt tilfelle. Kose seg med biler kan han da når som helst senere, livet slutter ikke når babyen kommer heller. Jeg har under to uker til termin og sambo og jeg er enige om at han blir hjemme til fødselen er overstått, det er det som er det viktige akkurat disse få ukene,
Månestrålen :-) Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Jeg hadde ikke latt min samboer reist, når det er bare er 2 uker til termin. Selv om det er bare en flytur unna, så går det fort en del timer fra han får beskjed til han rekker å komme hjem/ møte deg på sykehuset.
pablo Skrevet 10. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. november 2007 Han reiste ikke!!!! Men bestemte det selv........Hi hi Gode mannen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå