Gå til innhold

Og jenta mi er blitt 14.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller det vil si klokka kvart over 8 i morgen tidlig.....

14 år! Himmel og hav så fort det gikk!

Vel, nå er kaka ute av ovnen, gaven pakket inn (håper på å få min egen badekåpe tilbake nå;)) og julebrus til kjøling. Alt klart for den store dagen.

Bare så synd hun velger å reise til pappa'n sin i morgen ettermiddag. Første gang uten selskap for vesle søte lille snuskebane mitt:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grattis til jenta di!!! bra dag å ha bursdag på :)

Skrevet

Gratulerer med fjortisen din :)

Jeg har selv ei jente på 14. Fatter ikke hvor alle årene har blitt av. Hun har blitt så voksen av seg ;o

Håper dere får kose dere før hun drar til pappa'n sin da. Ikke lett det der...

 

Klem

Skrevet

Gratulere med dagen til mor og barn!

Dere får kose dere så godt dere kan før hun reiser til faren!

Ha en fin dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...