Piri Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Eller det vil si klokka kvart over 8 i morgen tidlig..... 14 år! Himmel og hav så fort det gikk! Vel, nå er kaka ute av ovnen, gaven pakket inn (håper på å få min egen badekåpe tilbake nå) og julebrus til kjøling. Alt klart for den store dagen. Bare så synd hun velger å reise til pappa'n sin i morgen ettermiddag. Første gang uten selskap for vesle søte lille snuskebane mitt:(
M-N & sassy-susie Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 grattis til jenta di!!! bra dag å ha bursdag på
Octopus Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Gratulerer med fjortisen din Jeg har selv ei jente på 14. Fatter ikke hvor alle årene har blitt av. Hun har blitt så voksen av seg ;o Håper dere får kose dere før hun drar til pappa'n sin da. Ikke lett det der... Klem
Nit@™ Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Gratulere med dagen til mor og barn! Dere får kose dere så godt dere kan før hun reiser til faren! Ha en fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå