Gå til innhold

Erfaring med vognen Easywalker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan fortelle meg litt positvt og kanskje negativt om denne vognen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har EW Duowalker Sky (søskenvogn) til mine to gutter. En er drøyt to år og den andre "nesten" nyfødt. En sportsvogndel og en bag.

PLUSS:

Vogna er superlett! Vår er 14 kg og jeg tror singlevogna er 9 kg. Derfor enkel å vippe i trapper, løfte inn og ut av bil, og ikke mye ekstra vekt å dytte.

Den har gode hjul, flott fjæring, god klaring under og er veldig stødig. Dette gjør den lett å trille i terreng. Dessuten er forhjulet(ene) svingbare eller låst, etter eget ønske. Sving er perfekt på flatt underlag, i butikker er det nesten uunnværlig fordi det letter framkommeligheten noe voldsomt og er mindre slitsomt mht det å snu og vende på seg. Er hjulet(ene) låst ,blir vogna lettere å trille i røffere terreng og om bakken skrår mot en side...Eller i snø!

Vogna har perfekt design etter mine krav. Den er funksjonell og fin!

Valg mellom masse farger, og enkle prinsipper.

Solid regntrekk følger med.

UVtrekk kan kjøpes til. Reisebag, for frakt, kan kjøpes til.

Sportvogndelen er stor og rommelig, og kan legges helt ned. Bagen er lang nok, lun og god, og har kalesje som låses i flere posisjoner. Den bæres i kalesjen, samt et ekstra håndtak som er gjemt i en lomme nederst på utsida av bagen.

MINUS:

Ikke så begeistret for prinsippet for regulering av seteryggen (glidelåser).

Ikke håndbrems på min modell (vet ikke om singlevogna har det).

Ikke regulerbart fotbrett - som har lite å si for meg, siden det er sjelden eldstesønnen sover i vogna.

Ikke regulerbart håndtak - som ikke plager meg, siden jeg trives med høyden, den passer perfekt.

Kan være ubehagelig å trille for de med lang skrittlengde (sparker inni).

Ikke muligheter (slik mange trehjulinger er konstruert) for at barnet sitter mot deg i sportsvogna, men det betyr ikke så mye for meg, siden bagen er stor nok til å ha babyen der lenge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...