Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Jeg så en tråd her som ble til en diskusjon om hvor viktig det er å være pen. Det er helt riktig som KaMa sier, skjønnhet kommer innenfra. Når du ser en person så tar det riktignok bare tre sekunder før du har oppgjordt en mening om den personen. Det er mange ting som er avgjørende for hvordan er person blir oppfattet. Ditt ubevisste sinn gjør de fleste av de avgjørelsene, dvs at du tar avgjørelser angående en person som du ikke vet du tar engang. Det som ligger bak ordene at skjønnhet kommer innenfra er at når du møter en person så er ting som holdning og utstråling mye mer avgjørende enn om personen er pen eller ikke. Bra holdning og flott utstråling får man kun ved gode indre kvaliteter og god selvtillit. Et menneske kan forandre seg radikalt bare ved hjelp av å jobbe med sine indre kvaliteter.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 sikkert noe pisspreik psykologen din har fortalt deg for å bygge opp selvtilliten din det vennen:-)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Din totale mangel på selvtillit vennen, gjør nok at du klamrer deg til den versjonen. Man trenger ikke å ha god selvtillit selv om man er pen, vennen. :-)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Går ut i fra at den kommentaren var til anonym over meg:-) Jeg sliter faktisk med for mye selvtillit, men meg om det da:-)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Så terapeuten har gjort en bommert å gitt deg litt for mye ros om indre kvaliteter, vennen. :-)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Den kvinnelige terapeuten min ble tvangsinnlagt på Østmarka ved lukket avdeling!! Hun har ikke kommet over forelskelsen hun hadde til meg!!! jeg fikk tross alt 2 separate timer daglig pga min trang til å sleike speil pga min selvtillit:-) Dette er ikke noe problem for meg, men heller et problem for alle andre:-)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Er det ikke litt travelt da, å sleike speil? Jeg tror du blir ansett som en svært farlig mann, som ble svært sur for at terapeuten din IKKE ville ha deg. Så de har lurt i deg den historien du akkurat serverte meg, en gal mann kjenner seg best igjen i slike historier vet du. :-) Jeg tror nok terapeuten din sitter svært lettet en plass trygt borte fra deg. :-)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Og jeg sitter her med min søvnløshet i ekstase over skjokoladen jeg akkurat fant. Hvilken lykke!! Den hadde jeg glemt. *MMM* Du Yppis, smask til deg. :-)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 hehe... og hvem tror du rekviderte tvangsinnleggelse vennen? Hun ringte meg tross alt til alle døgnets tider.... ble faktisk så ille at jeg pr. dags dato har ffått aversjon mot mobil og andre telefoner:-) Jeg er jo tross alt det prakteksemplaret av et mannfolk, så hun taklet ikke at jeg avviste henne:-)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 Jeg tror nok du har et stort nettverk rundt deg, med doktorer og hodekrympere som går langt for at en kollega skal holde seg trygg. Du din farlige lille mann. Du avviste henne, ikke få meg til å le da! :-) *vennen*
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #11 Skrevet 9. november 2007 Har du krøpet til sengs nå ditt trønderske vås? *vennen* :-)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #12 Skrevet 9. november 2007 jeg sover aldri.. holder meg våken med speed, så jeg klarer å holde ut presset her inne:-)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #13 Skrevet 9. november 2007 Ok da... jeg ser på kvinner som bruk og kast-gjenstand... det var det hun klikka over:-)
Gjest Skrevet 9. november 2007 #14 Skrevet 9. november 2007 Hva?? Sier du at perlemorshuden min, mitt lange feilfrie hår og dådyrøynene mine faktisk ikke betyr en dritt fordi jeg er en drittkjerring?! Takk og pris for at verden er bygd opp av langt mer overfladiske mennesker enn deg:-)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #15 Skrevet 9. november 2007 Nei det var ikke det jeg sa tufsemor. At du er en drittkjerring betyr ikke at du har dårlig fysisk holdning og dårlig selvtillit. Sjansen er stor for det(dårlig selvtillit), men det trenger nødvendigvis ikke bety det. Thuffsesmor! :-)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #16 Skrevet 9. november 2007 Så du begynner å endre på historien nå, ser man det ja.. Jeg tror fortsatt at du driver kun med vås og fanterier vennen. :-)
Gjest Skrevet 9. november 2007 #17 Skrevet 9. november 2007 Hehe, selvfølgelig har jeg god selvtillit (har jeg noensinne indikert noe annet?!) men den skjønnheten som angivelig kommer innenfra har da ikke bare med selvtillit å gjøre. De aller, aller fleste forferdelige dustekjerringer som kun tenker utseende, har nettopp god selvtillit og god holdning.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #18 Skrevet 9. november 2007 Har jeg noen gang sagt, at du har sagt at du har dårlig selvtillit? Jeg siterer:"men den skjønnheten som angivelig kommer innenfra har da ikke bare med selvtillit å gjøre. De aller, aller fleste forferdelige dustekjerringer som kun tenker utseende, har nettopp god selvtillit og god holdning." Den skjønnheten som angivelig kommer innenfra, har da ikke bare med selvtillit å gjøre. Hva har den med å gjøre da? Du kunne ramset opp en rekke kvaliteter, men når alt kokes ned så kokes det ned til disse to: selvtillit og selvfølelse. Du skriver: de aller, aller fleste forferdelige dustekjerringer.....osv Har jeg noen gang ytret noe slikt? Det må være dine egne meninger. Jeg bare påpekte at det er så uendelig mye mer enn kun utseende som er avgjørende for hva andre mener om en. Vi oppfatter mye mer enn hva vi er klar over, bare så du vet det thuffsemor. :-)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #19 Skrevet 9. november 2007 Så konklusjonene til Hi er følgende.. Det betyr ikke noe at du har fett hår, ansiktet full av krater etter gamle uttørka kviser, eller ansiktet full av kviser av den grunn. Huden er som meitemark, strekkmerker i nakken og ned resten av kroppen. Valker som henger i lange deigete folder fra de slappe puppene og ned til leggene. viltvoksende hårvekst over hele kroppen!!!! HVORDAN KAN DU PÅSTÅ AT SKJØNNHET KOMMER INNENFRA??????????
Cat.68 Skrevet 9. november 2007 #20 Skrevet 9. november 2007 Alt som kommer innantifra på et menneske er igrunn ganske snuskete. *urk*
Groosalugg Skrevet 9. november 2007 #21 Skrevet 9. november 2007 Det ytre utseende... Hva er det indre utseende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå