Piri Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Slike der det står at hvis du ikke sender den til x-antall personer innen så og så lang tid så kommer noe fælt å skje deg eller din familie? Selvfølgelig tror jeg ikke noe på dem, men for et menneske som kanskje har mer eller mindre problemer, er syk eller har familimedlemmer som lider kan slike mailer/sms treffe veldig hardt. Har akkurat fått en slik selv - og den svei noe jævlig! Jeg har aldri sendt videre slike, og alltid bedt den som har sendt den om å skjerpe seg litt. Men i dag ble det for mye! Tenk dere om hvis dere får en slik. Ikke send den videre. SLETT DEN! Og send heller noen fine ord til de dere er glade i og setter pris på.
Gjest Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Fikk en forrige kveld akkurat i det jeg skulle legge meg,om ei som kom til å hjemsøke meg den natta hvis jeg ikke sendte den videre til 3 personer.Blir irritert jeg,og bryter konsekvent slike kjede-sms'er.
Avisa Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Jeg har en teori om at det er telefonselskapene som lager disse meldingene for å tjene mer penger! Sender aldri videre sånne jeg heller. Dvs, har fått noen "kjede-sms-parodier" som f.eks hvis du ikke sender denne videre blir du til et tyttebær. Eller hvis du ikke sender denne til minst 35 venner får du urinveisinfeksjon... Det er jo bare tøys og tull.
Sivalur Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Jeg bryter konsekvent kjede-mail, men kan sende videre morsomme mail dersom det ikke står noe om 'send videre til minst 10'. Er hyggelig å motta litt humor iblant, men sånne med trusler eller løfter om at ønsker skal gå i oppfyllelse, det er bare sprøyt.
MikroMidas Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Så mange sånne mail og sms-er som jeg har brutt så skulle jeg vel egentlig ikke sittet her i dag - he he. Sånn gidder jeg faktisk ikke å bruke penger på - mobilregninga er stor nok fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå