Inderøymamma Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Nå har jeg hørt med alle kjente og vært jevnlig inne på finn.no for å sjekke om det finnes noen duovogner (Simo eller Emmaljunga) til salgs i Midt-Norge. Men det virker som om alle skal selge kombivogner, veldig få som selger bagvogner eller duovogner. Og hvis de skal selge slike vogner så er det veldig gamle vogner brukt til mange barn, med solblekede skjermer eller stygge, rutete vogntrekk. Er det ingen som skal selge ei strøken (nesten som ny) bagvogn eller duovogn av disse merkene i Trøndelag? Kan hente vogna feks. i Trondheim dersom det blir aktuelt.
Inderøymamma Skrevet 9. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. november 2007 Tydeligvis ikke mange som selger bagvogner eller duovogner for tiden...sukk.. Dytter litt jeg!
solemio Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Vet ingenting om vogner lenger, men henger meg opp i at du og jeg kommer fra samme sted....hehe.
mamma til 2 små Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 jeg skal selge min emmaljunga duo edge vogn. det er en 2004 modell og brukt til 1 barn. den er helt svart og er i veldig bra stand. jeg har nylig hatt den inne til service, så understellet framstår som nytt. det er en helt topp vogn. jeg bor forresten i trondheim.
Inderøymamma Skrevet 10. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2007 Hmmm...hørtes bra ut... Har du bestemt deg for en pris? Skal til Trondheim neste helg på julebord, kan kanskje se på den da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå