Tøysetipp Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Leiligheten til mamma er solgt og en tilsynelatende hyggelig jente skal overta.. Våre minner.. Den første julaften med lillemor.. Den beste julaften med kun mamma, søsteren min og meg da jeg var høygravid.. Lukten av mamma.. Et hjertegodt hjem.. Nystekte vafler og hjembakte brød.. Men, samtidig.. Minner om den tiden hun var syk.. Da jeg holdt henne i hånden og lå ved hennes side. Og lovet at hun aldri ville bli glemt.. Hun skulle minnes i kjærlighet og ærbødighet.. Det er så trist å forlate alle de minnene..
piano♫ Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Sender deg en stor og god klem. Skjønner at dette er tøft for dere. Men minnene forlater du ikke i den leiligheten, de har du med deg videre i hjertet ditt :-)
Gjest Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Det føles sikkert litt rart og trist ja... Jeg mista farmor i januar, hun sto meg svært nær, som en mor og hun var ung ( 65år)....var krefta som tok henne. Farfar lever ennå...det er nesten rart å vøre der..venter nesten at hun skal komme svinsende ut fra kjøkkenet med et eller annet.. Trist å se ham sitte å se på bildet av henne som han har på bordet ved godstolen han kjøpte til henne da hun ble syk... Men samtidig er det de gode minnene, julefeiringene, da vi ungene tusla inn dit til frokost og kvelds ( vi bodde i generasjonshjem).. Stor klem til deg..sorgen bærer vi med oss..men de sier det blir lettere med tiden... Gruer meg til den første jula uten farmor....men det skal vel gå bra det også..
Tøysetipp Skrevet 8. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2007 Huff... Det må være en stor sorg å miste sin livsledsager - uansett alder.. Det er tungt å miste noen, uansett... Håper dere (Ugl@) får en fin jul på tross av.. Varm klem til deg og dere..
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Ja, det rart og vemodig... :-\ Vi må ta med oss alt vi har lært av mamma og bringe det videre i våre tradisjoner.. Slik vil hun fortsette å være med oss.. Men, ja.. det er ufattelig rart. Men, minnene vil aldri bli solgt vetdu kjære du.. God klem over haugen til deg min venn
Tøysetipp Skrevet 8. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2007 Du har så rett.. :-) Lang... varm.. klem til deg også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå