Gå til innhold

Hadde dere tort dette?? mtp barnepass.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og søke etter en barnevakt som kan passe barnet deres innemellom.

I hovedsak da noen kvelder i ny og ne, og på ettermiddag.

Merker jeg sliter mtp at vi skal flytte\pakke\rydde osv osv. Hadde vært gunstig og hatt en som kunne sett litt til han da evt. Og samtidig som jeg kommer til å trenge noen som kan se etter da jeg skal spille kamp.

Redd for selv hvor godt vi evt. blir kjent med noen, at jeg ikke kan stole på de.. Hørt så mye skrekkhistorier om dette.

Hadde dere kunne gjort dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Muligens. Føler det blir noe ala dagmamma..... Men måtte sett an personen og det som var... Men ja, tror det.

Skrevet

Hadde ikke valgt hvem som helst :) ville hørt med venner, kjente, foreldre i barnehagen e.l. om de visste om noen :) eller hørt med et firma som formidler barnevakter..

Skrevet

jeg hadde sikkert gjort det vist den som skullle passe virket grei, sant at man hører mange skrekkhistorier, men man hører jo sjelden om de barnepasserne som er kjempeflinke!

jeg tror de aller fleste som ønsker å passe barn gjør det for at de er glade i barn,

Skrevet

Ja, sant det..

Tenkte å be om referanser da, men kanskje ikke så mange som har det? Vil helst at det skal være en godt voksen dame, men det er kanskje for mye forlangt..

Skader jo ikke å prøve, skal selvfølgelig se an nøye... Lar ikke hvem som helst passe gullet nei.

Skrevet

Du kan jo eventuelt finne en reserve bestemor da? vet at mange gamlehjem + kommunen har lister med eldre som gjerne vil ha besøk o.l. er mange "unge gamle" også i 60 årene for eks.

Skrevet

Hmm.. ok, takk, det visste jeg ikke. Vi har jo besteforeldre, men mannen sine er for gamle til å passe og min pappa og dem er travelt opptatt.

Vært deilig og hatt en fast tenkte jeg...

Skrevet

Da gjør man jo en god gjerning samtidig tenkte jeg :) er mange eldre som er veldig ensomme. Theodor vil nok sjarmere hvem som helst tenker jeg ;) men prøv å google barnevakt formidler, er mange byråer som holder på med sånt..

Skrevet

Ja, sant det;-)

He he, han vil nå holde liv i de fleste ihvertfall... Elsker besøk vetdu.. Gjør seg til verre enn en sirkushest:-D

Takk for tipset mamivennen:o)

Skrevet

Det finnes helt sikkert mange der ute som er helt ypperlig som barnevakt. Referanser er nok en god idé, ja.

Jeg personlig hadde ikke turt og gjort dette men det er fordi jeg hadde en dagmamma til de to eldste ungene for en del år tilbake som viste seg å være den heksa. Huff. Virket så snill og hyggelig de gangene vi var der før hun skulle begynne og passe dem. Var tidlig ferdig på skolen en dag og kom overraskende på henne når jeg skulle hente ungene. Akkurat da jeg svingte inn gårdsplassen så så jeg at hun slo til guttungen min. Åh, fy så sint jeg ble. Hun sa hun gjorde det fordi han ikke fikk trille dukkevogna på gårdsplassen. Han måtte trille den på gresset ellers bråkte det for mye (!?!) Kan trygt si at det var siste dagen hun passet ungene, ja. Blir like sint i dag når jeg tenker på det :(

Skrevet

Herregud, d er det verste jeg har hørt:o(((( !!!!!!!!

Skal ihvertfall be om referanser ja... Men, er jo skeptisk da!

Kanskje jeg kan få med meg barnevakta på håndballkamp, he he:o)

Skrevet

Det var ikke for å skremme deg at jeg skrev det, altså. Som jeg skrev først så finnes det helt sikkert kjempemange som er flotte barnevakter. Hehe. Ta med barnevakta på kamp, ja. Kan jo hende du finner ei/ en som er håndballinteressert ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...