Tommage♀♂ Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Tenkte å lage et sånt fotolerret med det sepiafargede bildet her på: http://pic3.piczo.com/Skeland/?g=25041545 Er egentlig jeg som ønsker meg det da, men vet jo at sambo aldri hadde kommet på å gjøre noe sånnt. I fjor f.eks fikk jeg radiostyrt bil av frøkna...
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Kjempe fint:) uten god jul?
Sivalur Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Skjønte ikke helt hvordan du skal lage det - det skal bli et bilde av barna dine,men uten teksten? Uansett - ifjor ordnet han gave fra frøkna til deg med det som han ønsket seg. Null problem at du gjør det samme i år. Det hadde jeg glatt gjort.
Storebror & Lillesøster Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Ja blir skikkert kjempefint. Hvor lager du de julekortene,gjør du det selv eller på fotoforretning? Jeg vil også ha ett som jeg kan ha flere bilder på men finner det ingen plass... Nydelige unger...
snuppa snart 4mnd:) Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 du baby i vinter *prins* de har julekort der du kan ha flere bilder på på nettsiden vistaprint.no. De er kjempe billinge. Husker ikke helt prisen, men tror det var 40kr for 10stk.(moms er ikke tatt med i prisen da.
Tommage♀♂ Skrevet 9. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2007 skal kun bruke det store bildet, alt det andre skal bort=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå