Gå til innhold

dere som gir flaske..

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer på en ting. hvor mange flasker og smokker har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har 5 flasker.. da trenger vi bare å koke en gang om dagen;)

Skrevet

Vi har 10 flasker.. da er d alltid en ren flaske uansett:-)

Skrevet

godt det ikke bare er vi som har mange flasker. har 8 stk, men bare 4 smokker med 3 hull for øyeblikket. har akkurat byttet.

Skrevet

Vi har 12 flasker, så slipper vi å vaske hver dag og det er alltid rene flasker tilgjengelig.

Skrevet

Oj! Vi har faktisk bare 3, vi... Steriliserer 2-3 ganger om dagen og synes det er helt ok. Har en følelse av at om vi hadde hatt 10 stk hadde vi samlet opp til 9 var brukt også hadde det bare blitt rot...

Skrevet

maaange:) 12-15 stk tror jeg. Men vi beruker mange, og vasker en gang om dagen. Og noen er jo bedre å bruke enn andre, så det har vært et par feilkjøp...

Skrevet

10 flasker. Steriliserer annenhver dag, så litt rot på benken blir det etterhvert, siden vi har Dr. Browns flaskene. Har en smokk til hver av wideneckflaskene, og tre smokker til den lille flaska som han får vann i. Om det var flaskesmokker du lurte på :)

Skrevet

Shit....! Jeg har 24 stk jeg!! Slenger alle i oppvaskmaskin, så i dampsterilisatoren når det er att "bare" 4-5 flasker... Smokkene vasker jeg for hånd og koker så klart...jeg har *flaske-vaske-dag* hver tredje dag og det er deilig! Før sto jeg to ganger om dagen, men det orker jeg bare ikke...

Skrevet

Herregud, mener så klart at jeg har vaske dag hver fjerde dag..hehe..

Skrevet

Har 13 flasker, men noen av de er små dr.browns og de må vi nå bruke 2 av til et måltid. Passer da veldig greit til å vitaminer i den første flaska han får :)

Vasker og koker hver dag.

Vet ikke antall smokker, men har 6 stk som er helt nye og som han bruker daglig. Har noen andre liggende som reserve.

Skrevet

Vi har

7 Sano baby flasker

4 Avent (3små og 1 stor)

4 FisherPrice (2små 2 store)

Så da blir det 15 flasker da

brukar som regel dei store flaskene til oppbevaring av kokt vatn i kjøleskapet..

har kjøpt ekstra smokker til sano flaksene og avent

så har vi altid nokon til overs, og avent smokkane går på fisherprice sine flasker også..

eg vasker i oppvaskmaskina og så steriliserar eg dei i mikroen etterpå

fjort gjort og lett....

Skrevet

Hjelp, har ikke peil på hvor mange flasker vi har egentlig, men har 5 som vi bruker.. (Hun vil bare ta MAM flasker)... Har kjøpt inn falsker nå og da bare for å prøve men det gikk ikke... Så sitter her med masse flasker som ikke kan brukes da.. Kanskje de kan brukes når hun er blitt over året eller noe..

Skrevet

Jah... Mente flasker da.... Hva er falsker liksom.. ? Hehe.. :)

Skrevet

Hvordan steriliserer man i microen? Blir det like bra som å koke?

Skrevet

Du kjøper en micro-sterilisator, koster rundt 300 kroner og det er plass til 6 flasker ca i en omgang. Det er like bra som og koke ja. :) Dampen virker steriliserende!

Skrevet

vi har 8 flasker

tror vi er oppe i 15 smokker.

føler jeg finner smokker over alt.

hver kveld på lillemann har lagt seg så lager jeg og storebror tutte suppe.

da koker vi alle smokkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...