Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Skuffende lite vind her enda. Så vidt det knaker i veggene her i Bergen.. Hvordan ligger det an i Rogaland? Dere skulle vel ha litt mer blæst enn oss...?
verpe-hønå*m/4jenter Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Her er det helt forferdelig...Huset rister, har fått meg nytt hagebord, og jeg sitter her og lurer på om uteboden holder natten igjennom....
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 jeg bor i øygarden, så her blåser det fælt. har bundet fast hagemøblene på terrassen. bosspannene har jeg flyttet så de ikke skal blåse på bilene.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 8. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2007 Shit... nå tar det seg opp her også. Vi Har satt alt som vanligvis står utenfor inn i garasjen, men må si jeg er bekymret for utedelen til varmepumpen nå. Litt av noen krefter i vinden nå!
chill+enda en til Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Trenger ikke utfordre noe, nei. Det begynner visst å ta seg opp. Sambo kom nettopp hjem, gikk akkurat utenfor for å låse inn noe bølgeblikk som ligger ute.
Avisa Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Tja det er bra action her på lille sotra Ser i avisa at de sjekker alle biler før de slipper de over broa.... Godt vi er hjemme alle mann
Piri Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Lykke til alle dere:) Bor i Hallingdal så her tenker jeg på det som hallingene karakteriserer som storm for godt klestørk;)
chill+enda en til Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Her i Eidsvåg freser det visst nede i båthavna... Tipper bosspannene kommer til å være ommøblert imorgen gitt.
Synne&TheTerminator Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 Hmm, merkelig,... Jeg bor på toppen av et ''fjell'', på Askøy, å hører ikke noe!=) Like greit!er så skummelt med sånne blåse plystring!
AneB Skrevet 8. november 2007 #10 Skrevet 8. november 2007 Her i arna er det bare sånn passe blest. Glad jeg er på jobb i natt, huset mitt ligger på en haug, og vinden tar vanvittig godt der, rister hele huset og lager masse skumle lyder!
Avisa Skrevet 8. november 2007 #11 Skrevet 8. november 2007 Tror det stod på nettet at vinden gikk rundt Askøy. Tulla...
AneB Skrevet 8. november 2007 #12 Skrevet 8. november 2007 står på ba.no at en buss i øygarden fikk frontruten blåst ut!
mamma-til-4 Skrevet 9. november 2007 #13 Skrevet 9. november 2007 Nå begynner det å ta seg opp i sjærgården i Fredrikstad......Men det er langt fra forferdelig enda.Men ser stor forskjell nå fra siden kl.06. Vi må da flytte bilen i tillfelle eikas grener knekker (gammelt tre se). Men det blir spennende og se hvor ille det bil denne gang. I fjor blåste verandaen ned her!Dunder og brak ja!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå