Gå til innhold

Blåser dert rundt ørene på dere nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skuffende lite vind her enda. Så vidt det knaker i veggene her i Bergen..

Hvordan ligger det an i Rogaland?

Dere skulle vel ha litt mer blæst enn oss...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det helt forferdelig...Huset rister, har fått meg nytt hagebord, og jeg sitter her og lurer på om uteboden holder natten igjennom....

Skrevet

jeg bor i øygarden, så her blåser det fælt. har bundet fast hagemøblene på terrassen. bosspannene har jeg flyttet så de ikke skal blåse på bilene.

Skrevet

Shit... nå tar det seg opp her også. Vi Har satt alt som vanligvis står utenfor inn i garasjen, men må si jeg er bekymret for utedelen til varmepumpen nå. Litt av noen krefter i vinden nå!

Skrevet

Trenger ikke utfordre noe, nei.

Det begynner visst å ta seg opp. Sambo kom nettopp hjem, gikk akkurat utenfor for å låse inn noe bølgeblikk som ligger ute.

Skrevet

Tja det er bra action her på lille sotra :) Ser i avisa at de sjekker alle biler før de slipper de over broa.... Godt vi er hjemme alle mann :)

Skrevet

Lykke til alle dere:)

Bor i Hallingdal så her tenker jeg på det som hallingene karakteriserer som storm for godt klestørk;)

Skrevet

Her i Eidsvåg freser det visst nede i båthavna... Tipper bosspannene kommer til å være ommøblert imorgen gitt.

Skrevet

Hmm, merkelig,...

Jeg bor på toppen av et ''fjell'', på Askøy, å hører ikke noe!=)

Like greit!er så skummelt med sånne blåse plystring!

Skrevet

Her i arna er det bare sånn passe blest. Glad jeg er på jobb i natt, huset mitt ligger på en haug, og vinden tar vanvittig godt der, rister hele huset og lager masse skumle lyder!

Skrevet

Tror det stod på nettet at vinden gikk rundt Askøy.

Tulla...

Skrevet

står på ba.no at en buss i øygarden fikk frontruten blåst ut!

Skrevet

Nå begynner det å ta seg opp i sjærgården i Fredrikstad......Men det er langt fra forferdelig enda.Men ser stor forskjell nå fra siden kl.06.

Vi må da flytte bilen i tillfelle eikas grener knekker (gammelt tre se).

Men det blir spennende og se hvor ille det bil denne gang.

I fjor blåste verandaen ned her!Dunder og brak ja!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...