Gå til innhold

Mor,barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange her som har vært på ul. som er med i mor,barn undresøkelsen? eller er det fra før på andre barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er med med både føstefødte og gutten i magen:-)

Skrevet

Nei... orket ikke tanken for å være ærlig. Forferdelig mange spørsmål som var forferdelig vanskelig å svare på synes jeg. Litt dårlig samvittighet da jeg sa nei på ul, så hun lurte meg med på en undersøkelse ang. spark i stede;o)

Skrevet

jeg er med på forrige og denne. Ja det er mange spørsmål og mye man svarer litt sån...tilfeldig på, men jeg tenker at det er for noe bra. Og sammenlignet med hvor mye annet man bruker tid på synes jeg ikke det er så farlig.

Skrevet

Om du ikke svarer riktig på alle svarene blir jo undersøkelsen feil. Hva er vitsen med det?

Jeg er ikke med verken med første eller denne. Hver gang har jeg begynt å svare men kommer til spørsmål som jeg ikke kan svare på. Som den med innholdet i vitaminene, hvem tar vare på gammle esker for vitaminer ? Kan jo ikke bare gjette på hva de inneholdt.

Skrevet

Helt feil vil jeg ikke si det blir.

Man skriver jo sånn ca.

Hvem er det som liksom går rundt og teller hvor mange skiver man spiser med det ene og det andre, da må man jo liksom lage seg et tall som høres fornuftig ut iforholt til hvor glad man er i det enkelte pålegget, eller hva det nå måtte gjelde. Man får jo et bilde på kosthold og helse utifra ca-svarene

Andre ting som kommer frem er jo om man har brukt folat, drukket alkohol, om man røyker, tar medisiner osv. Det er hvertfall noe man kan vite med sikkerhet

Fornuftig ting å sette av noen minutter til spør du meg;-)

men selvfølgelig, man velger selv hva man vil bruke tiden sin til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...