bærtæ Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Naboen bygger garasje. Soverommet vårt ligger ca 4 meter fra garasjen. Garasjebyggingen startet på våren, Og det er nabomannen som selv står for byggingen. Han jobber litt på morgenen/formiddagen med den, også har han pause frem til ca halv ni på kvelden. Da er det snekring, hamring, saging og sliping. Lillegutt sovner ofte ikke før han er ferdig, og det skjer ikke før 23. Nå er gutten syk så jeg spurte han halv elleve om han kunne slutte av. Men jeg er drita lei. Han legger seg 20 og plages hver kveld med å sovne. Vi leier i boligfelt. Er loven slik at han kan holde på til 23 hver eneste kveld måned etter måned? Virker som han aldri blir ferdig!!!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Vet ikke men det finnes lover om hvor nære der det får være(går vel på høyden det tror jeg) Dere kan jo sjekke det opp og begynne å krangle med han om det om han ikke kan ta til vett å skjerpe seg. Det er ikke folkeskikk, lov eller ei
bærtæ Skrevet 8. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2007 Han ble ikke akkurat blid da jeg spurte men han kikket nu på klokken(22.30) og sa "nja, det går vell slutte nå". Vi leier i sokkel, og vet ikke hvordand et fungerer i forhold til at det ikke er vårt hus han bygger nært med. Skjønner bare ikke at det skal ta så lang tid bygge en garasje. Stygg er den også!!! hehe:=) Litt sur nå!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Vel en del kan bruke år på å bygge ting, til slutt må de bare rive det fordi det blir ødelagt når det står halvferdig år etter år. Har en sån nabo og som skal holde på med saker og ting tidlig og sent. Greit nok at han er innenfor hva som er lov men det finnes nå også folkeskikk synes da jeg=)
bærtæ Skrevet 8. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2007 Joda men virker ikke som alle er blitt utstyrt med folkeskikk gitt!:/ Nei det er klart at om en bare bygger på kvelden så tar ting tid. Takk for rådet, skal sjekke det opp jeg! Og lykke til med din egen nabo du..:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå