Gå til innhold

Tips til god fuktighetskrem til babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er veldig tørr, ru og rød i kinnene. Har vært det i flere måneder og jeg har prøvd Babyline, A-derma, aloe vera gel og Sebamed ansiktskrem til babyer. Ingen av de hjelper. Har også prøvd å ikke smøre.

Tenkte på den A-krem, er den god? Eller er det noen som har noen andre kremer å anbefale?...

På forhånd takk for hjelp:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før fødselen kjøpte jeg inn et helt arsenal med stelleprodukter, så jeg har prøvd det meste. Ingenting av det jeg har prøvd på tulla mi er i nærheten av så bra som A-kremen. Bruker den på hele kroppen hennes, inkl hodet, og vi har unngått både sår stump og sår/flass i hodebunnen. Anbefaler den på det sterkeste! Den er i tillegg ganske dryg, så den er verd de kronene den koster!!

Skrevet

A-krem er super! Anbefales på det varmeste :)

Skrevet

Min gutt ha atopisk eksem å er veldig tørr i huden.. vi har prøvd ørten forskjellige kremer uten virkning, men var hos legen en dag som anbefalte locobase repair som fåes kjøpt på apoteket, å den funker.. anbefaler denne på det sterkeste.. Sønnen min er helt glatt og fin i huden nå:-):-)

Skrevet

jeg sverger til a-krem bruker den selv i ansiktet mitt og... bra hvis man har såre bryst også og begge barna mine bruker den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...