Maigutt07 + maijente10 Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Sønnen min er veldig tørr, ru og rød i kinnene. Har vært det i flere måneder og jeg har prøvd Babyline, A-derma, aloe vera gel og Sebamed ansiktskrem til babyer. Ingen av de hjelper. Har også prøvd å ikke smøre. Tenkte på den A-krem, er den god? Eller er det noen som har noen andre kremer å anbefale?... På forhånd takk for hjelp:)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Før fødselen kjøpte jeg inn et helt arsenal med stelleprodukter, så jeg har prøvd det meste. Ingenting av det jeg har prøvd på tulla mi er i nærheten av så bra som A-kremen. Bruker den på hele kroppen hennes, inkl hodet, og vi har unngått både sår stump og sår/flass i hodebunnen. Anbefaler den på det sterkeste! Den er i tillegg ganske dryg, så den er verd de kronene den koster!!
zzzzz-frøken Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 A-krem er super! Anbefales på det varmeste
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Min gutt ha atopisk eksem å er veldig tørr i huden.. vi har prøvd ørten forskjellige kremer uten virkning, men var hos legen en dag som anbefalte locobase repair som fåes kjøpt på apoteket, å den funker.. anbefaler denne på det sterkeste.. Sønnen min er helt glatt og fin i huden nå:-):-)
mammaentil maren og jesper Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 jeg sverger til a-krem bruker den selv i ansiktet mitt og... bra hvis man har såre bryst også og begge barna mine bruker den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå