Gå til innhold

fragmin sprøyter med på fly? (samme som kompliserte svangerskap)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaringer?

De på legekontoret sa jeg måtte høre med apoteket, og de på apoteket mente at fragmin ikke sto på listen over medikamenter som var "tvilsomme"...

Derfor mente de at det ikke var behov for noe som helst attest, for å ta de med seg til utlandet...

Reiser til Spania imorgen, og begynte på sprøyter idag, så dette har gått veldig fort. Har liksom ikke fått noe tid til å sjekk noe enda...

Noen med erfaringer?

Kan jeg ta de med i håndbagasjen eller må jeg pakke de i bagasjen?

Hva hvis bagasjen blir borte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal du ha med sprøyter i håndbagsjen må du ha legeatest. Min lillebror hadde diabestes og måtte ha med seg spøyter og han måtte ha atest med seg og det var føre denne strenge regelen.

Så jeg tror i bagasjen=ingen ates

håndbagasjen=atest.

Skrevet

møkka kjerring på apoteket...hadde hun sagt det hadde jeg rukket det... men det burde jo hu dama på degekontoret ha visst da...

Skrevet

de på legekontoret burde vite slikt ja. Om ikke bare skrevet en lapp til deg for sikkerhets skyld.

Skrevet

men holder det ikke med resepten kanskje da? og at reiseselskapet bekrefter det eller noe?

hjem igjen er det jo ikke så farlig, for hvis bagasjen blir borte da, så kan jeg jo bare hente ut nye på resepten...

Skrevet

Ring informasjonen til flyselskapet dit og hør med de. De ulike flyselskapene ser ulikt på dette.

Pratet med ei som jobber som flyverdinne innom SAS mellom USA og Danmark.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...