Gjest Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 http://www.kryptkiddies.com/kryptkuddles.html Tror jeg da, var litt dyre. Men steike! Angel og Jamie var jo bare...åhhh
strekkmerketrollet Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 haha, begynnte å lure!! Da jeg leste overskrifta holdt jeg på å sette maten i halsen...hihi... greit med to tette liksom, men måtte jo vere måte på
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Herregud jente, du må ikke skremme sånn... hehe:)
Gjest Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Ha ha ha, det blir iallefall ikke porselendukker her i gården hoho, så utrolig bra=)
Den drygaste Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 usj.. jeg hadde ikke fått blund på øyet med en sånn en i hus! men hvs jeg MÅTTE velge hadde jeg valgt Angel.. for den var søt på en litt makaber måte hehe
Gjest Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Fant ut at en dukke kommer på ca 4000kr, litt i overkant det kanskje:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå