081013 Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 var på ul og fikk beskjed om at jeg mest sannsynlig ikke ville kjenne liv før om en to ukers tid. i og med at jeg fikk den beskjeden "fornekter" jeg de rare tingene som skjer i magen med at; jeg skal ikke kjenne noe før om 2 uker... Har ikke kjent disse sommerfuglene/fiskehalen som slår., men har en svak følelse av små dult/spark. Er det uvanlig at man kjenne rdette før man har kjent "sommerfuglene"?
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 stol på deg selv du! Tror du at det er det du kjenner, så er det mest sannsynlig det;-) Med førstemann kjente jeg bevegelser fr uke 14, og spark utenpå magen 18+2. Med vår andre som å ligger og "godgjør" seg i magen kjente jeg bevegelser rundt uke 12 og spark utenpå magen 17+3
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 18+1 eg og,berre kjent spark en gang....sommerfuglene og fiskene har eg ikkje kjennt noke til.... gjik rett på spark med første mann og=)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Jeg er 18+2 idag og har morkaka foran. Dette er også mitt første svangerskap. Jeg har kjent de kilingene i magen i ca et par uker eller noe. Men de er kraftigere og oftere nå. Kjenner liv hver dag nå. Men noe spark kan jeg ikke si at jeg kjenner enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå