cherry coke Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Bra eller dårlig? Hva synes du? Jeg synes det er et fantastisk program, og ideen bak er genial!=)
Gjest Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Jeg ler så jeg griner sitter å hyler høyt her.. Helt min humor (sier kanskje litt om meg hehe)
Turid Laila Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Jeg syns det er veldig artig. Og har holdt meg våken bare for å se det, er egentlig veldig trøtt!
Silja FullFres McQueen Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Vel, fantastisk er det jo ikke, men det er bra! Og fy søren, Kristopher Schau kunne LETT ha lurt meg!!!
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Æsj, blir helt kvalm av det jeg da.... tar litt av...
chill+enda en til Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Nå blir jeg kvalm. Snakk om å bare koble seg til pølsemaskina, fytti... Syns ikke den farsen lukter herlig heller akkurat, aldri i verden om jeg hadde fylt meg opp med den! (har jobba i pølsemakeri... :-p)
*dum&deiLig*™ Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 omg, jeg er SÅ glad for at jeg ikke er 18 og bor i Bærum;-p
Gjest BigMama og februargutta Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 sykt kult, men må si jeg blir litt sjokkert og kvalm innimellom ja.. serlig når han skulle fylle seg med farse ;)jukk!!
Gjest Skrevet 8. november 2007 #10 Skrevet 8. november 2007 Synes det er rart at de guttene ikke ser selv hvor slitsomme de er
Stor_smil Skrevet 8. november 2007 #11 Skrevet 8. november 2007 Syntes programmet er SYKT! Schau og kompanjong er pr-kåte som F..., og vet akkurat hvordan de skal få tilfredstilt sine perverse behov på verst mulig måte. Jeg mener dette sier mer om hva de selv setter pris på, fremfor å begå de 7 dødssyndene!!! ÆSJ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå