babygullz <3 vilde Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 ble ikke gravid denne pp heller, tanta kom presis ikm-dagen, og har hatt d helt greit med d...Litt kjedelig å ikke gi den julegaven jeg hadde håpet..og litt trist at jeg og sambo ikke fikk en gladnyhet før han dro...Nå er d e god stund til han er tilbake, så da er jo prøvinga lagt på hylla ettersom d er umulig for oss å få til noe prøving når d er så lang distanse mellom oss, hehe:P Sambo kommer tilbake i februar...så jeg får tenke på andre ting til den tid kommer, å heller tenke på meg og han sammen når han kommer hjem. Så tar vi ting som d kommer..kanskje kroppen min er så avslappet og tankene mine på andre ting da, at vi plutselig blir gravide uten å tenke på d engang:) Men, jeg kommer nok til å titte innom her i ny og ne da..for å se hvordan d går med dere andre her inne:) krysser fngrene for at dere får en julespirexxxxxxxxxxxxx
Gjest Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Hei babygullz Så kjedelig at dere blir borte fra hverandre så lenge da!!! Får bare krysse fingrene og håpe det klaffer i februar! Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå