Gå til innhold

Er det noen her inne som er totalavholds?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det gjelder alkohol, altså?=) Jeg er ikke det, men jeg drikker uhyre sjelden. Blir ganske dårlig av ingenting. Men det jeg lurer på...hvorfor er du avholds?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg har sagt at jeg er blitt avholds etter de siste gangene jeg har vært ute.

Dagen etterpå er TOTALT ødelagt. Og jeg trenger ikke drikke mye.

Da ser jeg ikke vitsen med å drikke...

Men kan ikke skryte på meg noe, kan godt hende jeg tar en øl en dag :) Men den kan like godt være alkoholfri for min del da. :)

Skrevet

Jeg er. Fordi jeg ikke likte smaken på det jeg har smakt av alkohol og fordi fulle mennesker fremstår som så fantastisk ufyselige.

Skrevet

Jeg er ikke totalt avholds, men er ikke langt unna...tar kanskje et halvt glass rødvin en gang hvert jubelår;o) Vet egentlig ikke hvorfor...men syns bare det holder, jeg - er absolutt ikke en feste-jente og jeg er ikke så glad i alkoholholdige drikker heller, eneste jeg liker er rødvin.

Skrevet

Vel, har vært totalavhold i et års tid nå... Og det plager meg svært lite heldigvis. Jeg tok den fullstendig ut før jeg fikk mann og barn, og jeg blir jo dårlig bare jeg ser en vinflaske, hehe. Men nå synes jeg at munkholm er like godt som en pils, så det hjelper jo. Og alkoholrusen greier jeg meg fin uten. Så jeg vurderer sterkt om jeg bare skal fortsette dette livet selv etter amminga:)

Skrevet

Jeg er totalavholds. Smakte en gang men likte ikke smaken.

Skrevet

Ikke total, men ikke så glad i alkohol nei :) gidder ikke å drikke noe jeg ikke liker og jeg liker svært lite alkohol. Synes cola og vann er veldig godt så jeg drikker vel helst det.

Synes ikke så mye om fulle mennesker heller hehe ;) vil ikek være sånn selv.

Skrevet

Ja,er avholds. Rett og slett fordi jeg ikke liker alkohol. Savner ikke å drikke heller, vi har det helt fint uten å drikke. Er vokst opp men en mor som var avholds, så har det vel med meg derifra.

Skrevet

Ikke jeg(vurderer å bli det etter oktoberfest men men) Svigerinna mi er det, av den enkle grunn at hun liker ikke smaken på det hun har smakt på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...