Gå til innhold

til alle i Kristiansand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne gjerne tenke meg og bli kjent med flere småbarnsforeldre fra kristiansand. Har mange venner med barn, men ikke så mange med barn under ett år, så men jeg er hjemme på permisjon, så er alle andre opptatt med jobb og diverse. Hadde vert koselig og treffe flere som en kan gå trilleturer med eller og på kafe og besøke verandre. tror disse her smårollingene våres har godt av og rulle litt rundt på gulvet i sammen :-).

Jeg er ikke så flink til og skrive om meg selv sån uten videre. men jeg er da 25 år og har to barn. ei jente på 6år og en gutt på 6 måneder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har også en gutt på 6 mnd:-) Koselig å treffes så de får "rulle sammen" !

Skrevet

var litt kjapp nå merker jeg. Men bor i Kristiansand, er 27 år. Har kun ham på snart 6 mnd...kjenner heller ikke så mange her med barn under 1 år her i byen

Skrevet

er 24 og har en gutt på 4 mnd.... :=) hade vært koz å blitt kjent m fler med småtroll :) Vennesla.... :))

Skrevet

Hvis noen ønsker og bli bedre kjent så kan dere skrive til meg i postkassa mi på siden min. så kan dere få min msn. det er litt lettere og snakke på den :-)

Skrevet

Se der ja! Jeg er 26 år, med en jenteklump på 4 mnd. Bor på Strai :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...