Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Ble strippet for ett døgn siden, og nå kom det noe som jeg tror må være slimproppen (selv om det ikke var noe blod i det). Er det noen som vet om man bør kontakte lege/jm når man har mistet slimproppen? Vil den alltid løsne som følge av stripping? Takknemlig for svar : )
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Slimproppen kan gå uker i forkant av fødsel, så trenger ikke bety at du skal føde snart... MEN, min propp gikk 8 timer før vesla var ute sist, så man veit jo aldri:) Kjenn etter fler signaler på kroppen, du vil nok merke det hvis det er noe mer på gang... Hadde ikke ringt til lege/jm bare fordi proppen gikk nei.. Men hørte om ei som ble strippa hos jm her, hu fødte seinere på kvelden, få timer etter timen hos henne... Hehe... Veldig individuelt kan man si...
Christel med to i magen Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Jeg fikk beskjed av jordmor om at det ikke er nødverndig å ringe føden når slimproppen går. Men hvordan var det å bli strippet? Vondt? Eller bare litt ubehagelig?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 jeg ble spurt om å bli strippet ei uke før termin,men det blir ikke aktuelt.Før går jeg heller på overtid!Har ikke hatt noen form for smerter enda,hverken mensmurring,kynnere el andre plager.Kan godt gå 2 uker på overtid.No problem:-)Ikke nødvendig å kontakte lege om slimproppen går.Bør være litt blod i proppen,hvis ikke har jeg mistet masse slimpropper den siste tiden hehe:)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Tusen takk for svar. Jeg tror legen som strippet meg var veldig flink, for det var ikke vondt i det hele tatt, bare litt ubehagelig. Tror om det gjør vondt eller ikke er veldig avhengig av hvem som gjør det. Hun sa at jeg hadde 1cm åpning og at det fortsatt var ganske stramt. Hun ønsket å sette igang fødselen fordi blodtrykket mitt er for høyt og babyens puls var for høy. Fortsatt har ingenting skjedd..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 ..og jeg er altså ikke en slik som tåler mye smerter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå