Gå til innhold

Vognbag og vinterpose..


Xisix

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

 

Er det flere som begynner å få små bager nå som småtassene begynner å bli større samtidig som de må pakkes bedre inn? Og hva gjør dere? Det er nesten så tulla snart må over i sportsvogna. Hun vokser så veldig fort, er 67 cm nå tipper jeg..

 

Og hvilke vinterposer har dere? Jeg har sett på Odenwälder Lammy XL, men de er jo ganske dyre... Har lånt en gammel skinnpose fra seint 60-tall, men den virker så veldig åpen øverst. Noen som har erfaringer med dette?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja bagen begynner å bli litt liten ja, utrolig hvor fort han vokser altså. Har vurdert å begynne å bruke sportsdelen jeg ja... Får bare polstre godt med tepper o.l.

 

Når det gjelder vognpose har jeg fått lånt en voksipose av min svigerinne, har god erfaring med de fra arbeid (jobber i barnehage)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker sportsbaggen til jenta mi, jeg har sånn fottrekk til den jeg så baller dyna godt rundt henne å på med det fottrekket.... kjempe greit nå som det ikke er såååå kaldt da.... men må velll kjøpe en sånn pose ettervært... men aner ikke hva de heter eller hvilke merker som er bra jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går det vel greit at jeg prøver sportsdelen snart også da. Jeg så i et annet innlegg at våre var ganske nøyaktig like store, utenom at jenta mi var 10 gram lettere.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 28 år gammel skinnpose som jeg bruker enn så lenge, den går oppe i bagen men jeg føler også at den er litt åpen oppe.

 

Må vel gå over til sportsdelen etterhvert og da vet jeg jammen ikke hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei

 

jeg bruker fortsatt vognbagen til jenta vår.

oppi den er det god plass til henne og voksiposen.. hun er 3.5 mnd..!

jeg var veldig obs på at jeg skulle ha plass til voksipose i vognen når vi kjøpte den!

veldig fornøyd med voksipose, den er av rein ull så den er veldig god og varm =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa er nå 4 mnd og 1 uke. Vi må snart begynne med sportsdelen for vi får ikke plass til både snuppa og voksiposen oppi bagen samtidig. :) Enn så lenge bruker vi skinnfell i bunn av bagen, dyne, rørospledd og vogntrekket. Funker bra enn så lenge. I dag var det -4 grader og hun var god og varm. Vi bruker også ullundertøy selvfølgelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har emmaljunga vogn med "fast" bag, og den er passe enda, men begynner nok å bruke sittedelen over jul. Har Voksi- pose, og er kjempefornøyd med den :-) Snuppa er god og varm, og den har et fint utseende (svart utenpå og rosa inni)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nettopp gått fra bag til sportsvogna. Gutten er like lang som baggen og da var det ikke lett og få plass til både klær og dyne.

Har lånt en gammel skinnpose og synst det er supert. Går greit så lenge han ligger flatt og skal bare sitte litt. Tenkte å bruke den til jeg må begynne med sele på gutten (vil ikke lage hull i en pose som jeg har lånt).

Synst ikke det var noe heft med "stor åpning".

Babyene våre skal jo for det meste ligge pakket inn denne vinteren, så jeg ville ha sett ann ny pose til gutten din er litt større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en gammel skinnpose fra 1978.sysen er kjempe god jeg.litt åpen oppi,men d gjør ingenting når han ligger i vogna..jeg bruker bagdelen ennå men må nokk pakke den bort strax tenker jeg.blir litt trangt me skinnposen oppi dær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...