Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 huff.. er litt bekymra for mini.. synes kanskje hodet har vokst litt fort.. var 38 ved fødsel og 40 ved seksukerskontroll.. målte det selv her om dagen og var 43,5.. er ikke det litt mye?? han er nå 3 mnd.. ser ikke på han at hodet er stort, og han er blid og fornøyd og spiser godt og legger på seg..noen som vet vekstkurven på hodeomkrets og hvordan den bør være?? ellers skal vi på kontroll om ei uke, så de sier vel i fra der.. men tar gjerne i mot meninger..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 tror det er veldig forskjellig fra barn til barn. gutten min var bare 33 ved fødsel og 37 ved 6 ukerskontrollen, dvs han hadde økt 4 cm på 6 uker og din 2 cm. Ville tro at det vokser i rykk og napp hos dem, ikke noe å bekymre seg over.
Fabelaktiv Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Mi snippe var 35 ved fødsel og 39 ved 7 ukerskontroll (altså 6 ukers men... en uke seint) Ikke heng deg opp i ting før det blir nødvendig du.. høres helt normalt ut
Mamma&LilleKrølle Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Tror ikke du skal bekymre deg jeg:) Hos meg så har hodet til snuppa vokst i rykk og napp. På helsestasjonen så har de kurver de går etter..og hodet der har vokst normalt, så litt sakte, og nå på riktig sted på kurva igjen. Ser ofte at det har sammenheng med om hvor mye hun har gått opp, eller ikke:) Det er nok normalt d der. Er du bekymra, så ta en tur på helsestasjonen bare for å ta en sjekk. Er lov d:)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 tusen takk for svar:) godt å ha noen å spørre.. skal ta det opp på kontroll om ei uke:) ble litt roligere ihvertfall:) er jo så redd for disse små søte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå