Gå til innhold

Hehe...barnefar blei "lurt" på Rikets røst!:p

Anbefalte innlegg

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Dette med at Pia Haraldsen hadde frokostquiz med kjempevanskelige spørsmål. Han skjønte jo fort at det bare var lureri, men det morsomste var jo at selv om spørsmåla var lagd for at ingen kunne svare rett på dem så svarte han jo rett på en del!:P

Så han fikk faktisk premie selv om det ikke var ordentlig frokostquiz...pluss en flaske vin siden han liksom hadde blitt lurt. Han hadde forresten ikke lyst til å bli vist på tv så han var ikke en av dem som blei vist på tv2 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det mest oppsiktsvekkande ved dette innlegget er faktisk at han valgte å delta i dette programmet. Kven i all verda finn på det då? Eg hadde heller ikkje vist meg på tv. Ikkje fordi eg var blitt lurt, men fordi eg ikkje hadde villa at nokon skulle vite at eg hadde for vane å ringe inn til meiningslause tv program.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Her er det jo snakk om deltagere, og ikke innringere da!

Skrevet

Var jo og noe å dømme folk på. Ikke alle som er som deg, vet du, Mallefisk.

Skrevet

"Kven i all verda finn på det då?".. Jo en del vil jeg påstå siden de bestandig har deltagere! Ville heller ikke vært med, men det gjelder både det programmet og alle andre. Derimot har jeg ingen interesse av å rakke ned på de som gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...