Gå til innhold

når kjente dere TYDELIG bevegelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg 18uker på vei, og har bare en sjelden gang kjent litt "kribling" i magen(noe jeg tror kan ha vært babyen). Når begynte dere å kjenne "tydelige" spark/bevegelser i magen jenter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uke 16 var første tydelige tegn. Men nå er jeg annengangsfødende...

Første svangerskap var det ikke mye tegn til liv før i uke 20...

Skrevet

Hei og hå!

Er annengangs og kjente liv i uke 16 --klart og tydelig! Går over i 18.uke i morgen og har kjent liv hver dag i to uker nå:-)

Men i mitt første svangerskap måtte jeg vente til uke 20 før jeg kjente noen, og deretter var det kribling sånn dann og vann - tok lang tid før jeg kunne kjenne liv hver dag.

Skrevet

Uke 21 kjente jeg det tydelig, og kunne da også se det på utsiden.

Skrevet

i uke 16, altså 15 fullgåtte uker... men er annengangs. sist var det i uke 20 tror jeg.

Skrevet

Jeg er førstegangs, og kjente tydelig bevegelser midt i uke 19. Etter det har jeg kjent bevegelser hver dag. Kjente bevegelser på utsida for et par uker siden. Er nå i uke 23...

Skrevet

jeg kjente tydelig liv i uke 20, og er førstegangs fødene. Plutselig er sparkene der:)

Skrevet

førstegangsfødende og følt liv siden uke 15 .. så en uke nå:) tydelige "spark" :)

Skrevet

Er 1 gangs. Kjente litt smått i uke 17. Men dene uka ,spesielt i går kjente jeg tydelig små dult.Da hvar jeg ikke itvil at det hvar det lille nurket våres. Er 18+2

Skrevet

Tredjegangs jeg da, og har kjent liv i en uke ca nå (er i uke 14 nå). Har blitt tidligere og tidligere for hver gang.

=)

Skrevet

hei kjente "sommerfugler" fra uke 13, fra uke 15 kjente jeg tydelige bevegelser.Dette er min 2 da:)

Skrevet

Min nr to da..men kjente kribling fra uke 15 og spark fra uke 18! er nå i uke 22 og kan se magen beveger seg når det sparker=)

Skrevet

Kjente de første kriblingene i uke 16, og i uke 21 var det skikkelige spark som det ikke går an å ta feil av. Men dette er tydeligvis veldig individuelt. :-)

Skrevet

Er nå i uke 20 og kjenner enda ikke tydelige spark. Dette er min 3. og jeg har kjent det tidligere før. Nå har jeg vært på UL og vet at morkaka ligger forran, så jegvet grunnn til at det er så lite tydelige spark. Men jeg har kjent litt sommerfugl-vinger av og til i flere uker...

Skrevet

Jeg er straks 14 uker på vei, og har kjent kribling i nesten to uker nå. De siste dagene har jeg kjent mere små-dunk.

Er gravid med nr. 2.

Forrige gang kjente jeg de første, tydelige bevegelsene da jeg var 15 uker på vei, og fra uke 18 kunne de sees og kjennes godt på utsiden av magen. Fra da av kjente jeg også disse bevegelsene regelmessig hver dag. Tulla var en aktiv krabat inni magen :)

Skrevet

Er 13+1 i dag...og har kjent små kriblinger i ei uke nå:=)Små "blopper" nederst i magen under navlen;=)

Skrevet

Er 2.gangs og kjendte tydeleg spark i veke 15-16. Er no 18+0 og har kjendt spark kvar dag i over ei veke.

Skrevet

Kjente litt fra uke 18, men ble først sikker nå i uke 19. Er ikke skikkelige spark enda, men jeg kjenner tydelig liv.

Skrevet

kjente kribling i uke 13, var ganske sikker da, men i uke 14 var jeg ikke i tvil! dette er min tredje:-)

Skrevet

Tydelige bevegelser kjente jeg i uke 15-16.

Er andregangs.

Skrevet

Jeg kjente babyen første gang i uke 11, kjente tydelig at det var babyen, er ikke i tvil om det, kjente den nesten hver dag i uke 12 også, men selvsagt var det ikke spark eller "harde" bevegelser så tidlig. Kjente den utenpå magen i uke 14. Er andregangs.

Skrevet

Jeg kjennte ganske tidlige bevegelser, allerede i uke 15, Jeg kjennte det tydelig i uke 18, men mange må vente lenger før de merker skikkelige spark!

Skrevet

Hei.

jeg er i uke 23+5 førstegangs og morkaka ligger forand. jeg måtte vente helt til uke 22 før jeg kjente tyderlige bevegseler. og jeg har bare kjent det noen få ganger utenpå. enda.. men det kommer seg ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...