Gå til innhold

hemoroider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har det fortsatt , etter 6 mnd etter fødselen?

Jeg har til tider noen små, men de forsvinner igjen. syntes det er ekkelt og når de er borte så er det små tomme poser med hud igjen. Blir det borte etterhvert eller må jeg ha det resten av livet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fødte for 1 år siden og har fortsatt:-(

Skrevet

Blir di ikke borte av seg selv går det og operere dem vekk..og det er en enkel sak tror jeg..

Skrevet

Har de fortsatt.Men litt mindre.Sjekket de på sykehuset (fikk henvisning fra fastlege), og de sa den måtte opereres bort.Lokalbedøvelse.

På noen hem kan de snurre en tråd rundt og så forsvinner den av seg selv etterhvert.Men det må legen se på.

Skrevet

Det er mange som blir plaget av dette for resten av livet. Jeg har nettopp gått til innkjøp av xyloproct, funker kjempebra den! Men er du ille plaget vil jeg anbefale deg å dra til legen! Der får du reseptbelagt salve og stikkpiller. De er mye mer effektive. Ikke sikkert han må se på deg heller. Bare forklar hvordan de kjennes ut:)

Skrevet

1 1/2 år siden jeg fikk barn og de er der fremdeles, dessverre. Dvs. det er kun "skinnposene" som er igjen, selve hemoroidene er borte.

Var på sykehuset for å sjekke de ut, og fikk beskjed om at faktisk over 50% av befolkningen plages av hemoroider, så det er ikke så uvanlig å ha dette som man tror. Dessuten anbefalte han meg å ventet med å evt. søke om operasjon til å fjerne de inntil jeg har fått alle de barna jeg ønsker å få, ellers vil de antageligvis bare komme tilbake neste gang jeg blir gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...