gep68 har fått jenta:-) Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Hei. Såg innlegget ditt på keisersnitt debatten. Jeg skal ha ks på Haugesund Sykehus den 13 desember. Det jeg lurte på er hvem var som opererte deg?Siden du fikk snittet opp til navelen. Jeg har hatt 2 ks før og blitt snittet andre veien. Håper på svar:-)
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 8. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. november 2007 Dytter litt på denne jeg:-)
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 Dytter på denne igjen jeg så får jeg håpe at du ser den:-)
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Heisann =) Husker dessverre ikke hvem det var som opererte meg, men har ingen ting med legen å gjør at jeg fikk snittet den veien. Jeg hadde et såkalt katastrofesnitt i 01, da ble snittet tatt den veien, og når jeg da skulle ha KS igjenn så tok de det i det gamle arret. Hadde det gamle snittet vært bikinisnitt, så hadde det blitt det denne gang også =) Lykke til med KS, nermer seg nå =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå