Gå til innhold

Her kommer jeg (siterer en som er noe yngre enn oss)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått meg mange gode lattere denne uka (heldigvis!).

Vi bruker sinnsykt lang tid om morgenen for tiden, ettersom Karosnuppa er inne i en heftig klare-det-selv-periode... Jeg merker at det skorter på tålmodighet, men jeg lar henne styre på, for jeg orker ikke stress og kjefting som start på dagen.

Når vi endelig kommer oss avgårde, skifter humøret hennes til smørblid i det øyeblikk vi skimter barnehagen. I går da vi gikk inn porten, stilte hun seg opp på plassen med armene ut til siden (ikke en levende sjel å se) og ropte "HER POMMER KALOLINE!!!!". Så, da var det sagt. Nye dag, nye muligheter...

He he, så ble ikke dagen så verst likevel for den stressede mammaen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig herlig herlig:-))))

De er bare så dritsøte når de setter igang:-)))

Og ikke bare føler de seg som verdens mest naturlige midtpunkt - nei, de ER jo det, rett og slett:-))

Skrevet

Hahaha...for en herlig liten jente du har!!

Tenk så deilig å være så fri og bekymringsløs......og javisst klarer hun selv,og flinke mamman skulle hatt medalje for tålmodigheten sin :))

Skrevet

utrolig beskrivende, VAKKERT!

nå ble jeg varm i sjelen : )

Skrevet

De er utrolig søte. Morsomt at smørsiden våkner hver gang man kommer til barnehagen :-D

Skrevet

Ha, ha, ha fantstisk morsomme disse små damene.

Hos meg er favortittutrykket om dagen: "nei, det er jeg som bestemmer":-)

:-)

Skrevet

Tenk å være så søt, og så trygg i verden DET ER FANTASTISK! Jeg tror jammen meg jeg skal begynne å rope litt sånn rundtomkring jeg også... Jeg vedder på at man blir glad av det :-)

Skrevet

Nå måtte jeg bare si noe :o)

De er så søte, stae og ufattelig bevisste på seg selv i den alderen :o)

Vi bruker evigheter av tid uansett hva vi driver med nå for tiden! En kamp med Eldstemann og storebror om hvem som vil/skal/må få gjøre alt mulig fra å slå av/på lyset når vi går/kommer, låse opp/igjen døren, hjelpe til med å dekke bord, lage mat, slå på tv`n.

Noen ganger blir jeg helt oppgitt når jeg prøver å hjelpe til og LilleSpupp protesterer og går tilbake til start for å gjøre alt selv.

God tid og en voksen dose tålmodighet må til, og jeg trøster meg med at når de blir 13 så blir vel svaret til det meste "jeg gidder ikke!" :o)

Skrevet

He-he-he, arti lesning, trivs i barnehagen vesla ,ja. Ikkje noke problem å gå på jobben når du veit ho likar seg so godt der ho er!

Skrevet

Så herlig! *ler*

Så flink du er med henne, som ikke lar deg stresse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...