tyr 78 Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Hei. Datteren min tar verken flaske el tutekopp. Hun er 6 mnd nå. Har prøvd forskjellige smokker til flaskene men hun skjønner ikke hvordan hun skal suge på den. Hun bruker smokk og der har hun ingen problemer. Har derfor gitt opp flaske. Har to forskjellige tutekopper, en med ett hull og en med tre hull. Hun biter/tygger på tuten og suger ikke. Har ikke tenkt til å slutte å amme ennå men vil gjerne at hun tar tutekopp snart slik at jeg kan få litt fri og at jeg vet at hun mestrer å drikke av tutekoppnår ammingen skal nedtrappes når hun skal ha mer fast føde. Har dere noen gode tips til meg. klem
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Vår har nettopp begynt å ta flaske, 6,5 mnd. Malt i melka (i flaske!) Funka supert
Gjest Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Dersom du bruker slike non-såill kopper, f.eks Avent sin, så kan du ta vekk plastbiten som gjør at de ikke søler. Da vil det komme vann ut av koppen når den bare blir tiltet nok på skrå og hun får i seg væske. Etterhvert vil hun nok skjønne poenget og du kan ta på plastbiten igjen. En av mine to eldste var også slik (husker ikke hvem av dem) og da fuket det bra og bare helle i ham vann den første tiden og så skjønte han med tid og stunder poenget :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå