Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere småbarnsforeldre som har opplevd at barnet deres har fått diare/løs mage av Animal Parade tablettene?

Min sønn har hatt løs mage lenge nå. Jeg trodde først at det var melk og har kuttet det ut en periode. I morges ga jeg ham 3 stk tabletter som anvist på pakken, en time senere hadde han i bæsjet gjennom bleien og ut over klærne..en skikkelig bombe.

Jeg begynner å lure på om Animal Parade er skyld i at magen han har vært dårlig i det siste (ca 1.5 måned)....

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei M77;))

Beklager sen tilbakemelding, men jeg ble først klar over ditt innlegg på Din Baby for kort tid siden.

Det er beklagelig dersom ditt barn opplever ubehag ved bruk av Animal Parade produktene. Produktene er laget av 100% naturlige ingredienser og det kan kanskje være at ditt barn har intoleranse mot en av fruktene, bærene, grønnsakene eller urtene i produktet.

Før jeg kan gi deg et skikkelig svar så må jeg neste vite litt mer om barnet generellt og hvilke produkt du har gitt barnet ditt. Dersom du ikke ønsker å legge ut informasjon om ditt barn her så kan du sende oss en e-post på [email protected] og vi vil komme tilbake til deg med et kvalifisert svar så raskt som mulig.

Skrevet

ja min fikk å det. å han har verken allergier eller noe!

Skrevet

frukt får gjerne litt fart på magen da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...