Gjest Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Snakka med svigerinna mi...og jeg ante ikke at det var slutt mellom henne og samboren...og skulle jeg fortelle henne om at jeg og broren skulle gifte oss snart... Huff...nå føler jeg meg skikkelig flau og lei meg :-(
lilja70 Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Jeg er sikker på at hun klarer å være glad på broren sine vegne!!! Kanskje hun føler seg skikkelig flau over at bruddet hennes ødela litt av gleden deres over å dele en skikkelig glad-nyhet! Hadde ikke grubla mer på dette om jeg var deg. Neste gang er det nok hennes tur:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå